Beeldscherm voor Dell Vostro 1720

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik moet voor mijn opleiding Game Design een laptop kopen en na wat rond kijken ben ik bij de Dell Vostro 1720 gekomen.

Specs:

Microsoft Operating System Legitieme Windows Vista® Business SP1 - Dutch
Memory 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 2 GB)
Keyboard Intern toetsenbord - VS/Internationaal (QWERTY)
Video Card 512 MB NVIDIA® GeForce™ 9600M GS grafische kaart - ROOD
Hard Drive 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf met Free Fall-sensor
Optical Devices Vast intern 8x dvd+/-rw-station met lade, inclusief software
Wireless Networking Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n) - Europees
Primary Battery 8-cel lithium-ion hoofdbatterij (75 Wh)
Processor Intel® Core™2 Duo Processor P8700 (2,53 GHz, 1.066 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
Camera Geïntegreerde 1,3 megapixel camera
LCD 17,0-inch WXGA+ beeldscherm met antireflectiecoating
Microsoft Application Software Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
Protect your new PC Norton Internet Security™ 2009 - proefversie van 30 dagen - Nederlands
Power Supply Wisselstroomadapter van 90 watt - 3-aderig
Cables Stroomkabel van één meter (3-aderig) - Europees
Carrying Cases 17-inch nylon City Gear-schoudertas van Targus (Zelf toegevoegd)

Totaalprijs incl. btw en verzendkosten € 989,85

Nu kan ik ook nog het systeem her en der aanpassen, waaronder het beeldscherm.
Het normale scherm is een 17,0-inch WXGA+ beeldscherm met antireflectiecoating. Nu kan ik ervoor kiezen voor een 17,0-inch hoogwaardig WUXGA TrueLife lcd-scherm. Dit zal neerkomen op een meerprijs van €145 incl. btw (Totaalprijs incl. btw = € 1.132,65)

Nu vraag ik mij dus af of het die €145 waard is voor het scherm.

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.