Toon posts:

[iPhone] Album cover niet te zien..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op het forum gezocht of iemand met hetzelfde probleem als mij zit maar tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden.

Het zit dus zo: ik heb in mijn iPhone liedjes voorzien van album covers, dat ziet er in iTunes allemaal goed uit. Als ik op mijn iPhone in coverflow ga dan zijn sommige albumcovers gewoon helemaal zwart, andere zijn goed en er zijn ook albumcovers die alleen te zien zijn naast het album wat je hebt geselecteerd maar als je dit album zelf in het midden krijgt wordt ie ook weer zwart. Weet iemand misschien wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 23:23

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Dat van schuine afbeeldingen die wel zichtbaar zijn, maar recht niet, heb je dat ook in iTunes? En heb je het alleen als je snel door je bibliotheek heen scrollt, of ook als je even wacht? Heb je bij zo'n 'kapot' album al geprobeerd om de cover opnieuw toe te voegen en het album opnieuw op je iPhone te zetten? Eventueel met een aangepaste cover (bijvoorbeeld van lagere resolutie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 22:12

painkill

Pain(k)(ill)

Bij mij is alles in Itunes ook goed, maar op de Ipod niet meer.

Het probleem hiermee is dat je PER LIEDJE een afbeelding moet selecteren.

Dit kan heel makkelijk door naar een album te gaan, ctrl-a (alles selecteren)
Dan rechter muisknop en dan op INFO TONEN klikken.
Ja op de pop-up zeggen, dan de afbeelding naar het afbeeldingsveld (illustratie) rechtsonder slepen, en alle liedjes worden ge-update ;)

Op het laatste probleem (afbeelding alleen zichtbaar als je er niet direct op zit) weet ik ook niet echt het antwoord, misschien help mijn oplossing hier ook wel tegen, of misschien is je afbeelding gewoon te klein, zorg in ieder geval voor 200x200.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:17:
Dat van schuine afbeeldingen die wel zichtbaar zijn, maar recht niet, heb je dat ook in iTunes?
Bij zowel horizontaal als verticaal zijn ze niet zichtbaar. In Itunes wel.
En heb je het alleen als je snel door je bibliotheek heen scrollt, of ook als je even wacht?
Beide.
Heb je bij zo'n 'kapot' album al geprobeerd om de cover opnieuw toe te voegen en het album opnieuw op je iPhone te zetten?
Heb ik ook gedaan maar dan wordt er een ander album opeens zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
painkill schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:22:
Bij mij is alles in Itunes ook goed, maar op de Ipod niet meer.

Het probleem hiermee is dat je PER LIEDJE een afbeelding moet selecteren.

Dit kan heel makkelijk door naar een album te gaan, ctrl-a (alles selecteren)
Dan rechter muisknop en dan op INFO TONEN klikken.
Ja op de pop-up zeggen, dan de afbeelding naar het afbeeldingsveld (illustratie) rechtsonder slepen, en alle liedjes worden ge-update ;)

Op het laatste probleem (afbeelding alleen zichtbaar als je er niet direct op zit) weet ik ook niet echt het antwoord, misschien help mijn oplossing hier ook wel tegen, of misschien is je afbeelding gewoon te klein, zorg in ieder geval voor 200x200.
Geprobeerd maar zonder resultaat.

Het vreemde is dat cd1 wel de cover laat zien maar cd2 niet.. terwijl ik dezelfde covers gebruik.