Wat ik heb gedaan is het volgende:
Je hebt dus inderdaad een normale tulp-stekker nodig voor je video-uitgang aan je laptop. Ik heb bij de elektronicaboer een stuk audiosnoer gehaald; 25 meter, redelijk dik, maar dan met 4 'paren' bij elkaar (1 paar is isolatie, daar binnenin een afgeschermd snoertje, en dan tussen de buitenste isolatie en dat binnenste afgeschermde snoertje gewoon nog wat koperdraadjes... normaal audiosnoer dus; zoals je ook in je koptelefoontje tegenkomt, alleen dan dikker, en niet met 2 bij elkaar, maar met 4)
Die verschillende aders hebben al kleuren vanbinnen: geel, rood, wit, zwart. Kep 2 male-tulpstekkers gekocht van alle kleuren. Die eraan gezet.
Bij de TV of de Videorecorder, kan je soms die tulpstekkers er gewoon inpluggen (veel videorecorders tegenwoordig gewoon aan de voorkant), maar je kan ook een scart-stekker kopen, waaraan female-tulpaansluitingen zitten.
Bij m'n laptop gaat dus die gele tulpstekker van het snoer gewoon in m'n video-out
Voor audio gebruik ik 2 van de overige 3 snoeren. Een verlengkabel ertussen; 3,5 mm stereo male jackplug met aan de andere kant 2 male-tulpstekkers, en die weer verbinden met het snoer door middel van female-female tulp koppelstukjes.
Waarom heb ik dan 4-voudig snoer als ik er 3 gebruik??? Simpel.... 3 hadden ze niet bij de elektronicaboer... kon dus kiezen uit 1x enkel en 1x dubbel (samen 3) of gewoon lekker 1 snoer.... ik heb dus gekozen voor het laatste...
Succes