Dag beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een gsm die mijn huidige gsm en iPod Nano (2G - 8GB) moet vervangen.
Hierbij heb ik wel 2 zeer belangrijke eisen :
- ik moet minimaal 16GB hebben (ingebouwd of sd-card of ... => maakt niet uit)
- ik moet een 3,5mm-jack hebben voor mijn oortjes (mag via een tussenstukje zijn zoals bijvoorbeeld bij de
Sony Erricson W995 maar mijn eigen oortjes zijn noodzakelijk)
- touchscreen zou leuk zijn maar hoeft niet
Enkel gsm's waar ik aandacht zijn :
- SonyErricson W995 (weet niet meer of 8 of 16GB max was),
- SonyErricson Aino (moet no uitkomen)
=> is deze nu max 16 of 32GB want op de site staat allebei en kun hier ook zonder die bluetooth
oortjes op aansluiten ?
De Nokia 5800 Expres Music komt niet in aanmerking want in saturn heb ik deze eens kunnen testen en het touchscreen moest je veel te hard op drukken en toestel was traag. Dat was toch mijn ervaring toen
Een iPhone 3GS voldoet eigenlijk volledig aan de voorwaarden maar deze vind ik persoonlijk te duur.
Graag jullie ervaringen of nog andere voorstellen
Ik ben op zoek naar een gsm die mijn huidige gsm en iPod Nano (2G - 8GB) moet vervangen.
Hierbij heb ik wel 2 zeer belangrijke eisen :
- ik moet minimaal 16GB hebben (ingebouwd of sd-card of ... => maakt niet uit)
- ik moet een 3,5mm-jack hebben voor mijn oortjes (mag via een tussenstukje zijn zoals bijvoorbeeld bij de
Sony Erricson W995 maar mijn eigen oortjes zijn noodzakelijk)
- touchscreen zou leuk zijn maar hoeft niet
Enkel gsm's waar ik aandacht zijn :
- SonyErricson W995 (weet niet meer of 8 of 16GB max was),
- SonyErricson Aino (moet no uitkomen)
=> is deze nu max 16 of 32GB want op de site staat allebei en kun hier ook zonder die bluetooth
oortjes op aansluiten ?
De Nokia 5800 Expres Music komt niet in aanmerking want in saturn heb ik deze eens kunnen testen en het touchscreen moest je veel te hard op drukken en toestel was traag. Dat was toch mijn ervaring toen
Een iPhone 3GS voldoet eigenlijk volledig aan de voorwaarden maar deze vind ik persoonlijk te duur.
Graag jullie ervaringen of nog andere voorstellen