Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een gsm die mijn huidige gsm en iPod Nano (2G - 8GB) moet vervangen.
Hierbij heb ik wel 2 zeer belangrijke eisen :
- ik moet minimaal 16GB hebben (ingebouwd of sd-card of ... => maakt niet uit)
- ik moet een 3,5mm-jack hebben voor mijn oortjes (mag via een tussenstukje zijn zoals bijvoorbeeld bij de
Sony Erricson W995 maar mijn eigen oortjes zijn noodzakelijk)
- touchscreen zou leuk zijn maar hoeft niet

Enkel gsm's waar ik aandacht zijn :
- SonyErricson W995 (weet niet meer of 8 of 16GB max was),
- SonyErricson Aino (moet no uitkomen)
=> is deze nu max 16 of 32GB want op de site staat allebei en kun hier ook zonder die bluetooth
oortjes op aansluiten ?

De Nokia 5800 Expres Music komt niet in aanmerking want in saturn heb ik deze eens kunnen testen en het touchscreen moest je veel te hard op drukken en toestel was traag. Dat was toch mijn ervaring toen
Een iPhone 3GS voldoet eigenlijk volledig aan de voorwaarden maar deze vind ik persoonlijk te duur.

Graag jullie ervaringen of nog andere voorstellen

Verwijderd

Ik zou me absoluut gaan richten op Sony Ericsson. Die maken goede muziektelefoons. Sony Ericsson W595 is naar mijn mening zeker een goede optie! Als je budget niet al te groot is, is de W302 ook nog een optie. Die heb je al voor nog geen 60 euri. Heeft alleen wel wat minder geheugenmogelijkheden. Probleem met de oude SE's is dat geen MicroSD kaart ondersteunen.

Andere mogelijkheid, die wel wat hoger in het budget komt, is de Xperia X1. Die heeft ook nog eens heel wat meer opties :-) Je zou nog even kunnen wachten totdat de nieuwe Xperia (ook wel Rachel of Racheal genoemd) uitkomt, dan wordt de X1 vast wel goedkoper. Of de nieuwe moet natuurlijk beter en binnen het budget zijn :-)

Samsung Jet ook nog een optie... heeft touchscreen en meer intern geheugen.

Succes met de zoektocht :-)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 31-08-2009 10:15 . Reden: spam verwijderd ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
De W995 heeft gewoon een 3,5mm jack aansluiting (geen tussenstuk nodig). Een 16GB M2 kaartje moet zelf er los bijkopen, standaard zit er 8GB bij.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nokia's hebben over het algemeen, vooral de N series een dedicated chip om geluid aan te sturen, wat imho zorgt voor een vrij fijn geluid bij het gebruik van je eigen dopjes aangezien ze redelijk zijn af te stellen. Voordeel is dat ze in ieder geval voor de N serie uit de nieuwere serie allemaal SDHC compatible zijn dus die 16GB lukt je wel ;) En aangezien Touchscreen fijn is, maar geen eis. Vallen toestellen als de N78,N79,N86 enzovoort prima in je budget en eisen ;) Kijk daar eens ook naar

Als je een mooi nieuw toestel wilt hebben en niet teveel wilt uitgeven moet je vooral de 2e hands markt scherp in de gaten houden. Zijn soms erg leuke toestelletjes te vinden

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik dacht zelf ook meteen aan de iPhone, maar die is dus te duur. Dan kom je denk ik bij Nokia en Sony Ericsson uit. Voor de rest kun je met elke telefoon muziek afspelen, op smartphones kun je ook nog meerdere muziekspelers installeren.

Volgens mij ben je er al uit en moet je voor zo'n Walkman Phone gaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in GSM's Beleid kunt lezen, staan we 'help ik zoek'-topics niet toe. Een beetje Tweaker is prima in staat om informatie naast elkaar te leggen en een keuze te maken.

Succes bij het maken van de keuze!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.