Ja maar nou effe heel flauw. Hoe weet ik dat de filmpjes die hij van de nasa laat zien ook van de nasa zijn?
Misschien is ie wel gewoon stiekum van scientology en is t gewoon een setup. Die hebben genoeg geld om nepfilmpjes te maken en dr een nasa logootje op te plakken.( in fact, waar staan die nasa logootjes op die filmpjes eigenlijk?) Kijk als hij t gewoon bij een theorie had gehouden had ik t allemaal veel sneller geslikt. Het lijkt ook erg op wat bv Stephen Wolfram beweerd met zijn universal machine. Alleen al die andere wetenschappers gaan niet ook nog een over de ware aard van god en hoe bouw ik een een tetragrammaton die zijn energie uit het vacuum trekt.
IK vind t allemaal heel erg mooi. die geometrie fantastisch, maar zolang de zonnevlekken, het oog van jupiter, en de vulkanen op hawaii allemaal op het snijpunt van een tetrahydron zitten omdat dat op the resonance project heeft gestaan of in een filmpje van harraseim word gezegd, vind ik dat te weinig bewijs.
Zelfs nu blijkt, dat die stormen en vulkanen allemaal op die positie van onze planeten staan wil dat helemaal niet zeggen dat er ook maar meteen een zwart gat in het midden van onze planeten zit, dat kan ook nog eens om hele andere redenen zijn. Misschien is dat gewoon alleen maar de thermiek van gas of lava die dit veroorzaakt.
Zeggen dat dit zo complex is of elegant dat het wel door god, een zwart gat, of een andere intuitie die je hebt moet zijn veroorzaakt is de grootste denkfout die je kan maken. Zo zijn er wel honderden theorien of die op deze manier verklaard worden.
Ik wil dat filmpje van waar de nasa zegt dat er inderdaad massa in de zwarte gaten van de zon worden gezogen kunnen terug vinden. op
www.nasa.org. En ik wil die bewering van stephen hawking dat zwarte gaten ook energie terugkoppelen lezen op
www.stephenhawking.blog. Als dat nu allemaal officieel toegegeven is moet dat dus ook ergens staan. Als die filmpjes er niet meer staan kun je niet gaan roepen, jaa das door samenzweerders gedaan. Dit is namelijk nieuws dat in honderduizenden kranten en wetenschappelijke tijdschriften zoals QUEST en de KIJK of new scientist moeten hebben gestaan, en die verdokeremaan je niet zomaar effetjes, zelfs niet als je de grootste geheime organisatie ter wereld bent. Dit moet dus ergens in een officieel blad vermeld zijn. Dat bedoel ik met doublechecking.
In wetenschappelijke publicaties en ook op de wikipedia wordt altijd aan t eind van het boek een bronvermelding gedaan waar je de beweringen in de oorspronkelijke artikelen. kunt terug lezen. Die bronvermelding mis ik dus een beetje bij haraseim.
Ik ben VOOR deze theorie, maar ik wil iedereen aansporen die hier wat in ziet zelf op zoek te gaan naar referentie en dat ook onder elkaar te delen. Hoe meer bewijzen van buitenaf, des te meer geloofwaardigheid dit zal krijgen. Ik bedoel dus, filmpjes en atrikelen die NIET van the resonaceproject of de videos van haraseim komen, en ook niet van sites die alleen maar nawauwelen wat ze daar gelezen hebben.
Ik mag toch aan nemen dat de Universiteit van Luik een homepage heeft. Heb je daar gelezen over die paper?
Zo ja, dan zou ik t op prijs stellen dat je die link hier neerzet:) Ik heb m daar tot nu toe nog niet kunnen vinden, maar ik heb er ook niet echt lang naar gezocht.
En hij nou al helemaal niet zn apparaten laat zien maar er wel over heeft.. Dat is veel te weinig. Als het allemaal niet werkt, heb t er dan nog niet over, en anders neem ze mee naar je symposium.
Niet boos worden hoor, maar nu doe je precies t zelfde wat de mensen doen die in god geloven. Kijk zeg je het is waar, het staat geschreven. ( in the resonance project )
Als ik een oeroude organisatie zou zijn die het geheim van het tetragrammaton bewaart tot het moment dat mensen zo ver zijn dat ze er geen wapen van willen maken ( en dat zou best wel eens het vaticaan zelf kunnen zijn, de perfecte cover up, juist omdat ze zo'n slechte naam hebben) Dan had ik allang ervoor gezorgd dat harraseim de mond gesnoerd werd. Want als haraseim echt gelijk heeft, dan is hij kennis aan t verspreiden wat op dit moment gewoon nog veel te gevaarlijk is voor onze ontwikkeling. Stel je voor dat Osama bin laden nu denkt, eej leuke theorie, laat ik daar eens een maar miljard tegen aangooien en dat ding bouwen en amerika in een zwart gat veranderen:) of, india, of pakistan. U begrijp?
Zover ik weet is het vaticaan gestopt met het achtervolgen van de kruisridders omdat ze t op een accoordje hebben gegooid. Valt het je op dat wat het vaticaan eerst jaren lang ontkent ze nu wel allemaal aan nemen?
Zo zegt de ker tegen woord ig ook dat de aarde rond is en om de zon draait. Hell, de laaste tijd zeggen ze zelfs dat je onder bepaalde omstandigheden condooms mag gebruiken:) Het zou best kunnen zijn dat er behoorlijk wat kennis daar in de kluizen ligt waarvan het inderdaad niet slim zou kunnen zijn als dat te vroeg publiek zou worden. misschien wisten ze een paar eeuwen geleden al hoe je een atoombom bouwt. De reden waarom de rest van de wereld dat niet wist is misschien omdat we kunstmatig op dat lagere ontwikkelingsnivo worden gehouden omdat anders napoleon of hitler ze gebruikt zouden hebben. Die waren namelijk een stuk aggresiever bezig dan wij nu. En eigelijk waren we dr in de 2de wereldoorlog ook nog niet aan toe. Die laaste bom op Nagasaki was puur een machtsvertoon van de usa. die nergens voor nodig. Wel even mooi 40.000 doden.
Eerlijk gezegd, als dat allemaal waar is, vind ik dat die geheime organisaties eigenlijk best goed bezig zijn.
Ik denk dat ik me maar bij een vrijmetselaarsorganisatie ga aanmelden, misschien kan ik ook een steentje bijdragen:)
Zelfs als dat tetragrammaton niet bestaat, zelfs als nulpunt energie niet mogelijk is, dan nog denk ik dat er genoeg kennis in deze wereld geheim word gehouden die op dit moment erg schadelijk voor ons zou zijn als het in de verkeerde handen komt, en ik hoef niet zo ver te kijken om genoeg verkeerde handen op deze planeet rond te zijn lopen. Ik merk zelf ook dat hoe ouder ik word des te wijzer en rustiger ik ben.
Het is niet voor niets dat je in de politiek en in de religie pas een bepaalde functie mag bekleden als je over een bepaalde leeftijdsgrens zit. Dat soort mensen zijn gewoon een stuk evenwichtiger. En me dunkt dat onze geheime organisaties gerund worden door oudere wijze mannen die niet zomaar in die functie terecht komen maar eerst door een behoorlijke selectieprocedure moeten gaan.
Aan de andere kant, misschien komen we wel steeds meer in die stabielere machtsverhouding en ontwikkeling dat we tegen de tijd dat we dit soort technologie kunnen ontwikkelen ons ook er aan aangepast hebben. Het lijkt misschien een zooitje op de wereld, maar het is lang niet meer zon zooitje als een paar honderd jaar geleden en als die organisaties echt zoveel macht hebben als ik soms het gevoel heb dan is dat hele Obama en Bush gedoe allemaal een strak geregiseerd spelletje dat ons lekker die kant op laat focussen zodat we niet zien waar het in werkelijkheid om gaat. In die zin kan ik begrijpen waarom haraseim met rust gelaten word, A. omdat wel langsamerhand op het peil komen om daarmee om te mogen gaan, B omdat het nog een hele tijd gaat duren voordat we zoveel onderzoek hebben gedaan om er zelf een te bouwen, en C omdat het nog zo nieuw is dat de meeste mensen haraseim toch niet zullen geloven voordat iemsnd met werkende apparatuur op de proppen komt.
Kijk maar eens naar dat idee met draadloze electriciteit van Nicolai Tesla. Daar zijn ze nu pas echt serieus mee bezig, terwijl het principe al 100 jaar oud is. Zolang duurt het om dit soort revoluties in denken bij de massa gemeengoed te maken. Tegen de tijd dat alles bij mijn moeder of jou tante op draadloze electiciteit werkt zitten we nog wel 30 jaar verder. Reken maar op flink veel politiek vezet en duscussies over veiligheid. Waarschijnlijk lopen er over 40 jaar nog steeds mensen rond op deze wereldbol die szullen beweren dat
zoiets onmogelijk is.
Of simpeler, De electrische auto. Tesla heeft er al een, Toyota heeft er al een en volkswagen wil er eentje in 2013 klaar hebben. Zover ik weet reden er voor de 2de wereldoorlog al electrische trams. Zolang duurt het dus voordat een maatschappij een nieuwe techniek accepteert. We zijn dus nog wel een tijdje druk:)
Ik geloof dat haraseim zeker iets op t spoor is, maar dat hij veel te veel speculeert en dat dan niet met een bronvermelding onderbouwd. en op die manier zul je door de rest een stuk minder serieus worden gehouden.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom Jan Geest zo flauw doet. Die man wil hier gewoon zijn vingers niet aan branden. Als Haraseim t nou alleen maar bij zn paper had gehouden, had hij veel meer kans gehad op een eerlijke revieuw.
Maar een wetenschapper die zijn brood verdiend met zijn werk gaat niet iemand ondersteunen die beweert dat god een piramidevormig object is, dat ons door aliens is gegeven en waarmee je de antizwaartekracht opwekt om de rotsblokken van de pramide van gizeh te verplaatsen Dan kan je gelijk net zo goed een touw pakken, want reken maar dat je gelijk gedumt word, vooral in een wereld waar het om harde tastbare bewijzen gaat.
Hier komt een doublecheck. Er vormt zich een tweede storm op jupiter, precies op die beroemde positie zoals in haraseim beschreven word.
http://www.ekudos.nl/arti...6month%3D06%26year%3D2009
Een berichtje naar beneden scrollen. daar vind je het..
[
Voor 33% gewijzigd door
verleemen op 16-09-2009 19:27
]