Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Dag mensen,

Ik heb deze week helaas een razer Mamba besteld. Ik ebn begonnen met de drivers te installeren en daarna de firmware van de razer website. Ik heb er in het begin heerlijk mee gegamed. Toen ik een paar warretjes gedaan had begon hij midden in een war ineens te disconnecten en te connecten. En dit heletijd door. Ik heb toen de pc gereset in de hoop dat hij het hierna weer normaal deed. Helaas respond mijn muis nu helemaal niet meer. Het leek in het begin op een los contact. Maar als ik de kabel in mijn charging dock doe dan doet hij het gewoon. Maar mijn muis reageert niet meer. Ik heb drivers en firmware eraf gegooit en opnieuw er op gezet dit had ook geen effect.

Iemand nog enig idee voordat ik de muis ga terug sturen?

Mvg

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
Nou ik heb het dus eindelijk gevonden na 4 uur proberen :P

kan alweer opslot :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Als je nou gelijk jouw oplossing erbij schrijft weet een ander (met een vergelijkbaar probleem) dat ook.

Helpen we elkaar weer :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
Ik heb de software opnieuw erop gezet, maar dat was volgens mij niet nodig. Ik moest de firmware opnieuw laden ofzo en dan met draad in de muis op de ontvang knop drukken. Die moest ik inhouden toen was alles weer goed. Zoiets :S