Eindelijk toch stabiel

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Mijn Abit kt7a0-raid met T-Bird 900@900 was prima stabiel, 900@1000 (10 * 100) was ook prima stabiel, maar 133 * 7.5 niet. Ik heb uiteindelijk hyundai 256 MB geheugen gekocht. Nu zijn alle problemen over.

Dus als je je cpu of mobo niet vertrouwd, kan het heel goed je ram zijn dat brak is.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Gefeliciteerd Kerel !!!!

-

• Wreckerrm

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Bedankt, ik ben hier echt heel blij mee. Ik had mijn a7v al verkocht, ik had al eens geheugen geruild. Vanaf 22 december ben ik bezig geweest om een stabiel systeem op minimaal 1GH met een 900 Tbird te krijgen.
Eindelijk gelukt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//biggrin.gif Felicitatos !!!

Eindelijk... wat een sloom gedoe met dat geheugen zeg.. wat was dat oude geheugen voor iets ?

• Wreckerrm

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
M power (64 MB) deze gaf direct explorer erros, registry erros etc. Dus eruit.
De 128 MB dimm is M-tec. Beide wel pc133. Nu hoor ik redelijk goede geluiden over M-tec, maar als ik op 7.5 * 133 wil draaien is het voor mijn niet goed genoeg. 10 * 100 ging wel goed. Ik ga het eerst nog weer ruilen onder garantie bij de zaak waar ik het gekocht heb. Dan ga ik het maar eens proberen te verkopen. 196 MB.

Door alle shit heb ik nu echter wel een kt7a-raid bord en 256 MB merk geheugen. Het heeft dan wat moeite en geld gekost, maar dan heb je ook wat.

Verwijderd

Gnah :)

Lijkt wel een typisch Tweakers avontuur.

Het is aardig dicht bijelkaar die namen, M-Tec en M Power. Lijkt wel opzet, even kijken of de koper kunnen verwarren...

Dit is trouwens ook een goede les, als ik nog eens ander geheugen ga kopen wordt het dus maar Crucial of zoiets.. *zucht*

:+
Pagina: 1