[Bootcamp]Vmacbook pro veoorzaakt bluescreens met multitouch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik had al een hele tijd bootcmap op me macbook pro unibody draaien en dat ging altijd prima totdat ik een herinstall gedaan had en nu loopt Vista onder bootcamp constant vast met bluescreens wanneer er gebruikt gemaakt word van multitouch. BIj de bluescreen zie je ook dat de driver van multitouch applemtp.sys de boosdoener is.

Op google is dit een bekend probleem maa rik heb nog geen eenduidige oplossing kunnen vinden.

Mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb het nu ook, maar dan op een MacBook Air 11,6".

Bootcamp met Windows 7 Pro 64bit.

Dit is het eerste Blue Screen dat ik krijg (uberhaupt in Windows 7) en heb een 40tal Bootcamp Installaties met Windows 7 draaien.

Kan Windows niet meer in, blijft rebooten en vastlopen. Veilige modus werkt zelfs niet.

________________________________________________________________________________________

[edit]

Probleem opgelost. In OSx opgestart. Vervolgens in de Bootcamp partitie naar c:\windows\system32\drivers gegaan.

Hier staat de applemtp.sys file. Deze vervangen door een file van een andere bootcamp installatie.

herstart en nu weer een blauw scherm. Maar nu met de applemtm.sys als boosdoener. Ook deze via OSx vervangen.

Hierna Windows weer opgestart en dat ging goed, alleen de mousepad deed het niet. Via een externe muis de Apple Software update naar 3.2 gedraaid en hierna werkt alles zoals het hoord.

Vreemd dat dit nergens op de Apple support site staat, maar ja, die zuigt. Tweakers.net is beter.

[ Voor 53% gewijzigd door TheSiemNL op 20-12-2010 12:48 ]