Toon posts:

Mobiel kapot voor de zoveelste keer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey iedereen!

Mijn mobiel is ineens kapot uit het niets.
Ik werd wakker, wou kijken hoe laat het is. dan werkt me scherm niet.
Ik herstart de mobiel, dan gaat de licht van het beeld aan en dan weer uit.
Werkt het hele mobiel niet meer. Ik dacht accu is vast leeg, dus pak de oplader en wil het opladen. Gaat me mobiel niet aan en gaat het niet opladen.

mijn mobiel is een LG Secret, alleen het is zo vaak kapot gaan.
heel vaak naar reparatie gestuurd. Ik heb er verzekering op. me abonnement is pas volgend jaar juli afgelopen.

Kan ik een andere mobiel krijgen? dus niet een LG Secret maar een andere voor deze abonnement. Of zit ik aan die mobiel vast ?
Want ik heb er verzekering op?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Wat voor verzekering (bij welke Telco)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:59:
Wat voor verzekering (bij welke Telco)
Ik weet het eigenlijk niet :P
Gewoon standaard bij T for Telecom :9

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Binnen garantie: garantie claimen bij leverancier
Buiten garantie: contact opnemen met verzekering

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Terug gaan naar de winkel en vervanging of gelijkwaardig toestel eisen. Weet niet hoe je verzekering in elkaar steekt maar als je toestel vervangen wordt bij vochtschade even gaan zwemmen met je toestel in je zak. Kleine tip: koop geen LG mobieltje...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:04:
Terug gaan naar de winkel en vervanging of gelijkwaardig toestel eisen. Weet niet hoe je verzekering in elkaar steekt maar als je toestel vervangen wordt bij vochtschade even gaan zwemmen met je toestel in je zak. Kleine tip: koop geen LG mobieltje...
Maar is het mogelijk om een andere toestel te kiezen?
Mijn verzekering is voor waterschade, diefstal, en alle anderen

Zeker geen LG meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 11:06 ]

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:57
De verzekering heeft toch niks met het mobiel te maken, of je een nieuwe krijgt of niet, het helpt alleen tegen schade zegmaar? Mijn insziens is het een verzekering voor als er wat gebeurd met je LG Secret. Dus door die verzekering zit er zeker geen nieuw mobiel in, ben ik bang.

[ Voor 16% gewijzigd door Bobmeister op 09-08-2009 11:08 ]

Verwijderd

Even de voorwaarden checken. Bij The Phone House kon je meestal kiezen uit een 3 tal toestellen van verschillende merken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:07:
Even de voorwaarden checken. Bij The Phone House kon je meestal kiezen uit een 3 tal toestellen van verschillende merken.
Zal ik even kijken

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:54
Je meld dat hij al zovaak stuk is gegaan. Nu weet ik weinig af van dit toetsel maar of het is een erg slap toetsel of er gaat iets niet goe dmet het gebruik hiervan vermoed ik.
Op Google zie ik wel wat resultaten met stuk maar niet erg veel...

Zoals gemeld een verzekering spreek je pas aan indien jijzelf wat verkeerds hebt gedaan wat normala buiten de garantie valt.

Toestel is meermaals gemaakt je kan netjes vragen of je een ander merk en of model mag kiezen omdat je dit model en of merk niet meer vertrouwd.

Verwijderd

Topicstarter
Cave_Boy schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:15:
Je meld dat hij al zovaak stuk is gegaan. Nu weet ik weinig af van dit toetsel maar of het is een erg slap toetsel of er gaat iets niet goe dmet het gebruik hiervan vermoed ik.
Op Google zie ik wel wat resultaten met stuk maar niet erg veel...

Zoals gemeld een verzekering spreek je pas aan indien jijzelf wat verkeerds hebt gedaan wat normala buiten de garantie valt.

Toestel is meermaals gemaakt je kan netjes vragen of je een ander merk en of model mag kiezen omdat je dit model en of merk niet meer vertrouwd.
Ik ben er altijd zuinig op.

Oké dan zal ik dat proberen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:54:
Kan ik een andere mobiel krijgen? dus niet een LG Secret maar een andere voor deze abonnement. Of zit ik aan die mobiel vast ?
Want ik heb er verzekering op?
Je vragen hebben niets met het toestel an sich te maken, daarom verplaats ik je topic naar Shopping Forum.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
electronicsword, kun je misschien iets duidelijker zijn in je verhaal?

Hoe vaak is (deze) mobiele telefoon al stuk gegaan? Heb je hierover al eerder contact gehad met je leverancier (T for Telecom)?

Verwijderd

Het aantal maal dat een telefoon stuk is gegaan maakt denk ik wel uit, maar handiger voor jou is het als de telefoon iedere keer hetzelfde mankement vertoont. Na de derde keer wordt ie namelijk sowieso vervangen.

Wanneer hij iedere keer om een andere reden stuk gaat, dan kun je andere juridische stappen nemen ivm een ondeugdelijk product. Lees hiervoor even consuwijzer oid en kijk wat je moet doen.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgens mij mogen ze hem tot 3 maal repareren alvorens je recht hebt op een nieuw produkt. Zo werkt het bij mijn bedrijf iig.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Dat is niet echt een wet, maar in de wet staat dat je jouw leverancier de kans moet geven om bij een defect product het product te repareren. Echter als al drie keer hetzelfde mankement op is getreden, dan heeft eigenlijk de leverancier zijn kans gehad en kun je eisen dat deze vervanging aanbied of het door een derde partij laat repareren.

Om het even kort door de bocht te vertellen. Echter zit ik te wachten op een reactie van electronicsword.
Pagina: 1