Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zend Studio: File has been changed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas begonnen met Zend Studio 7, maar ik loop tegen een probleempje aan wat verdraaid irritant blijkt te zijn. Telkens als ik een bestand aan het bewerken ben op een remote system (FTP), krijg ik om de haverklap een pop-upje:

The file ... has been changed on the file system. Do you want to replace the editor contents with these changes?

Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat dat bestandje in die paar minuten bewerkt is. Als ik op Yes klik, krijg ik dan ook precies hetzelfde bestand voor mijn neus. Mijn vraag is nu, hoe kan ik dit uitzetten? Ik heb de manual er op nageslagen, maar dat heeft me niet verdergeholpen. Ook op de Zend forums staat weinig wat me verder helpt.

Alvast bedankt!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Misschien is het bestandje kwa inhoud niet veranderd maar als de server hem inleest dan verandert hij het bestandje (Wanneer hij gemaakt is, veranderd is of geopend is) als ik het goed heb.

Ik weet dit niet zeker, maar het zou misschien het probleem kunnen wezen. Hoe je dit uitschakelt weet ik eigenlijk ook niet.

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 09-08-2009 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:36:
Misschien is het bestandje kwa inhoud niet veranderd maar als de server hem inleest dan verandert hij het bestandje (Wanneer hij gemaakt is, veranderd is of geopend is) als ik het goed heb.

Ik weet dit niet zeker, maar het zou misschien het probleem kunnen wezen. Hoe je dit uitschakelt weet ik eigenlijk ook niet.
Dat zal het inderdaad wel zijn. Qua inhoud veranderd er inderdaad steeds niet, maar dit pop-upje is wel verdraaid irritant elke keer.. Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit uit kan zetten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In de preferences kun je volgens mij gewoon uitzetten dat hij daarop controleert, of instellen dat de wijzigingen zonder te vragen worden doorgevoerd in je editor :) Heb je daar überhaupt al naar gekeken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:37:
In de preferences kun je volgens mij gewoon uitzetten dat hij daarop controleert, of instellen dat de wijzigingen zonder te vragen worden doorgevoerd in je editor :) Heb je daar überhaupt al naar gekeken?
Daar heb ik inderdaad al gekeken, en dat kan ik dus niet vinden.. vandaar dat ik het hier vraag. Ook research op de Zend forums leveren vrij weinig op.. Heeft iemand een idee?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 13:44

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als een bestand naar een ftp server geschreven wordt, wil een ftp server nog wel eens standaard rechten op het bestand zetten. Kan zijn dat zend daar al moeilijk om gaat doen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1