Ik gebruik deze feed: http://feeds.feedburner.com/tweakers/nieuws
De feed heeft echter geen tweakers favicon.
De feed heeft echter geen tweakers favicon.
Waarom moeten websites een favicon hebben? Niet iedereen gebruikt een RSS reader. Ik bekijk mijn feeds via de favourites bar van internet explorer, in dat geval zijn het dropdown lijsten. Een favicon zou niet misstaan, tweakers valt dan makkelijker te onderscheiden. De feed van engadget heeft ook een favicon.Erkens schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 09:44:
Waarom zou een RSS feed een "favicon" moeten hebben? Daarnaast wordt die feed door een externe partij aangeboden
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dat betekent dus dat Firefox van de afbeelding in de feed uit gaat.Erkens schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:09:
Echter aangezien de feed van T.net via feedburner gaat zou hij zoeken naar http://feeds.feedburner.com/favicon.ico welke dus niet bestaat. En aangezien T.net niet de enige is die van feedburner gebruik maakt is het ook vrij lastig om ervoor te zorgen dat daar wel een icoontje van T.net komt te staan en niet bij de andere klanten van feedburner.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ehm, hier geeft Fx ook geen favicon weer hoor? (als je hem in je bookmarks opslaat, wat JMfx waarschijnlijk ook wilt doen)Sebazzz schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:14:
[...]
Dat betekent dus dat Firefox van de afbeelding in de feed uit gaat.
Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen
Ik denk het. Ik bedoel dat de feed direct zichtbaar is boven de tabs. Als je er op klikt wordt het een dropdown list.Sebazzz schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:50:
Jullie hebben het toch over de Live Bookmarks manier?
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq