Toon posts:

HDX-1000 Mediaplayer. Request cannot be processed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds vorige week een andere modem/router. Het is een kpn experia box. Sinds ik deze router heb kan ik vanaf mijn hdx1000 de bestanden op mijn computer niet meer benaderen.
Ik kan wel vanaf de pc naar de hdx1000, maar niet andersom. :(

Ik had ergens gelezen dat de PC, als deze wordt aangesloten op een andere router, deze een ander IP adres kan krijgen. Ik heb dit allemaal gecontroleerd. De gedeelde mappen op mijn hdx verwezen naar pc naam/naam van de map. Ik heb dit gewijzigd in IP adres/naam van de map.

Wanneer ik een map (ipadres + mapnaam) op de pc probeer te benaderen krijg ik de melding: request cannot be processed. 8)7

Wanneer een map verwijst naar computernaam + naam van de map dan krijg ik de melding:
unable to reslove the host name.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ?

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 12:47

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Heeft niks met de HDX te maken, maar met je thuisnetwerk. Omdat je een andere router hebt zou je pc inderdaad een ander ip-adres kunnen hebben. Probeer vanaf de HDX eens te connecten naar dit nieuwe ip-adres, dan zal het wel werken.

Aldus sprak ik.

Verwijderd

Geen ipadressen gebruiken maar PC namen, dat lost sowieso het DHCP verhaal op en werkt ook net ff anders (achter de schermen) als het gebruiken van ipadressen.