mammoet wonen & slapen - ongeldige bon?

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Vandaag een rondje meubelzaken gedaan. We zochten een bed en/of bank.
eerst bed4less (ballentent met rotzooi, doet niet terzake, maar mocht iemand zoeken :+ ) en via wat andere zaken kwamen we uiteindelijk op de terugweg terecht bij Mammoet wonen & slapen in Woerden.

Mooie winkel, mooie meubels, scherpe prijzen, en iets te gladde verkopers. (type uitvaartverzekeringsverkoper aan de deur)

We vonden vrij snel een bank die we allebei meteen mooi vonden, en gezien dat een unicum is, deze even op eventueel kopen gezet. Verderop in de zaak en boven stonden alle boxspring bedden.
Ook hier schoten we op uiterlijk meteen raak :)
Supermooi bed gevonden, sterk gebouwd, degelijk en scherp geprijsd. Uiteraard is het standaard gratis matras overal rommel en na veel matrassen proberen kwamen we uit op 5 zone pocketveermatrassen.

De verkoper hebben we 3 keer "een telefoontje" laten plegen (right :z ) voor een beter anbod bij aankoop van beide meubels, en 3 keer was scheepsrecht.
Ik kende de zaak verder niet dus vroeg nog hoe het met betaling ging.
We konden betalen, pinnen, bij aflevering, maar hij wilde wel aanbetaling. Hij mompelde iets over 45% maar hij zag binnen een halve seconde aan onze gezichten dat dat niet doorging. Hij verlaagde het bedrag naar 300 euro. Ik vroeg of ze aangesloten waren bij een garantiefonds, en hij verzekerde me dat dat het geval was.
Onze dochter van bijna 2 had er ook al een lange dag opzitten en begon toch (nu pas) wat te jengelen. dit leidde me een beetje af van het moment rondom de order en betaling.
We kamen overeen dat we nu 50 euro zouden pinnen, en 250 zouden overmaken als aanbetaling. Gezien onze woning nog ogeleverd moet worden, afleveren in week 44. Staat ook zo op de bon en dat zou hij wel halen.

anyway, gepint en weggegaan.

Thuis gekomen viel me iets vreemds op:
Het adres komt niet overeen met die van de winkel, maar is van Mammoet slapen & wonen in Montfoort.
:?
ik ben toen gaan googlen en de fora van radar en kassa wrden overladen met gal rondom deze zaak. Er wordt haast standaard pas na 6 maanden geleverd, beschadigd, niet het juiste, incompleet en ga zo maar door.

Verder staat er op de facctuur een BTW nummer, wat NIET van Mammoet is, maar van A@ design in Maastricht. Op een adres in een grote kantoortoren.
Mammoet zelf heeft geen inschrijving in de kvk, en ik vind soortgelijke rariteiten terug in de topics van kassa en radar. Een web van vage bedrijfjes, al dan niet uitgeschreven.

resumerend:
adres is niet van de winkel in Woerden
Op het adres in Montfoort is niets terug te vinden via google
Mammoet in Woerden is niet ingeschreven in bij de kvk (als zodanig)
het kvk nummer opgegeven, is van A@ design in Maastricht (niets over te vinden)
het opgegeven Fortis rekeningnummer is van.... who knows who :?
ik vind niets terug van een garantiefonds whatsoever

Hoe geldig is deze bon eigenlijk? en wat ben ik nog verplicht als ik ze maandag mijn 50 euro ga terugvragen?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-12 13:57

Apache

amateur software devver

Meh, momenteel sta je op het punt om misschien 50 euro te "verliezen".

Maar je hebt de ideale bed/matras/bank gevonden.

Ipv meteen die 50€ terug te vragen draai je gewoon de rollen om en vertel je hem wat je zoektocht op internet heeft opgeleverd. Maar jij speelt dan de joviale man door te zeggen dat je zelfstandige graag een kans gunt maar je natuurlijk niet meer wil overmaken ivm de kans op risico dat hoog is mocht er iets misgaan. Doe nog wat meer sales en zeg dat je uitgebreid bij vrienden, kennissen en op internet je positieve ervaring zal toelichten jadajadajada.

Je moet zien hoe hij reageert, wil hij het niet vraag je je 50€ terug. Anders verwacht ik dat ze zo snel mogelijk deze order erdoor duwen, je zorgt dat je alle goederen GOED checked bij afhalen en hopen dat je nooit gebruik moet maken van garantie (evt fabrieksgarantie?).

Op die manier kan jij misschien nog je wensen volledig ingevuld zien voor een aantrekkelijk bedrag met beperkt risico.

Natuurlijk maak je daarna geen positieve reclame voor deze zaak, maar jij bent er dan wel beter uitgekomen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• paQ
Liefst laat ik idd nu alles bezorgen (maarja moet besteld worden) en hoef ik ze nooit meer te zien.
Maar nu het vooruitzicht dat ik dadelijk nog minstens een half jaar op mijn spullen zit te wachten heb ik ook geen zin in. Dan zoek ik wel een andere leverancier die zijn zaakjes wat beter op orde heeft.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:38

Ankh

|true

Denk dat je voor jezelf moet gaan afwegen wat je gaat doen.

Sowieso kan je je order annuleren, maar dat moet je dan wel snel gaan doen.
Heb het zelf eens gehad bij iets anders, waarbij we uit eindelijk hebben geannuleerd. De verkoper hadden we hetzelfde voorgelegd als Apache zegt, maar hij kon zich er niet op vinden. Heb toen ook simpel "hard" gezegd dat hij niet eens eerlijk is erover en heb toen de bestelling geannuleerd. Ze zouden het geld overmaken (aanbetaling 75 euro), maar gewoon blijven wachten totdat je het geld hebt. (Mag alleen als ze het geld niet op voorraad hebben of als het bedrag zo hoog is.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• paQ
heb er echt een vervelend gevoel bij.
Enerzijds hebben we een mooie deal, voor mooie meubels, anderzijds kun je er donder op zeggen dat het nog heeeel veel gezeik gaat opleveren, of dat de zaak ineens failliet is ofzo.

Hoe zit het juridisch eigenlijk?
Al die vage en niet met elkaar overeenkomende gegevens op die bon. Is dat wel toegestaan?

Het annuleren kan ik imo alleen al doen op het liegen rondom het garantiefonds of brancheorganisatie.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

(jarig!)
Zo te zien kopen ze in bij http://www.bijnen.nl/NL/C...catid/9/suppliers/Utrecht

Dus zouden die meubels ook elders te koop moeten zijn.

ARME AOW’er

• paQ
thanks. Bijnen levert zo te zien niet de bedden en banken.
twee phonepics:

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/beyefk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/10qm6bb.jpg

Beiden komen niet voor op de site van mammoet

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

(jarig!)
Maar het adres in Montfoort stemt wel overeen. Mammoet levert dus kennelijk direct uit een magazijn dat daar is. Het telefoonnummer in Montfoort stemt ook overeen.

ARME AOW’er

• paQ
maar op het adres in montfoort zit dan weer Multifurna Trading Limited
http://www.ukdata.com/com...URNA-TRADING-LIMITED.html

en ook Thomar woninginrichting, welk je dan weer terugvindt op... jawel...
http://woerden.allewinkel...inrichtingen-woerden.html
dat is dan weer een nevenvestiging van thomar-ruwiel, en die geven weer het adres op in montfoort: http://www.thomar-ruwiel.nl/

als ik op adres zoek in de kvk, kom ik ook Thomar weer tegen, maar is opgeheven op dat adres in Woerden, alsmede poppeliers meubelen, maar ook Mammoet is opgeheven in de kvk!
Mammoet was overigens de nevenvestiging van:
Naam: Salon Beheer B.V.
Vestigingsadres: Egbert de Grootstraat 8
Vestigingsplaats: 2202RD Noordwijk ZH
KvK-nummer: 06043873 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Welke wel nog actief is aldaar is meubeldetailhandel Nederland
Diens hoofdvestiging is dan weer:
Naam: A@ Ontwerp
Vestigingsadres: Stationsplein 8
Vestigingsplaats: 6221BT Maastricht
KvK-nummer: 05062578 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

alle domeinen voor deze bedrijven hebben als houder VDX privacy in Arnhem.

het telefoonnummer op de bon, bij het adres in montfoort is van Frans Maas logistics:
http://www.yelloyello.com...s-montfoort-b-v-montfoort

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:31
Als je het adres pm'ed wil ik wel een Peter R. actie uitvoeren op het adres, woon namelijk in Montfoort :) dus ff de auto of fiets pakken om te checken wil ik wel doen :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ik weet in ieder geval dat vestiging Montfoort nog bestaat en actief is, ze hebben net een nieuw laaddok gebouwd maar dat is enkel kantoor en magazijn (ik werk er praktisch naast)

Simplicity is de bom...

• paQ
Het zal ook est dat ze er wel zitten, maar alle informatie die aan de klant wwordt verstrekt klopt voor geen kant

geen cbw
vaag kvknummer
vaag bankrekeningnummer
geen inschrijving onder mammoet

dit is toch haast vragen om problemen?
maar bealngrijker, mag dit wel zo?

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

(jarig!)
Zeggen dat je bent aangesloten bij het CBW terwijl dit niet zo is mag sowieso niet.

Bij de KvK kan de handelsnaam afwijken dacht ik.

Bankrekening... tja, wie weet is dat van de verkoper zelf? Zou ik controleren als dat kan.

Mammoet.... ik zou het er niet op wagen of misschien die € 50,= als aanbetaling laten gelden, maar dan wel door hen de bon laten wijzigen.

ARME AOW’er

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Toch maar proberen he, indien het fout loopt ben je maar 300 euro kwijt. Dan kan je hier een topickick geven en gaan brullen en tieren over oplichting en dergelijke.

Ga toch gewoon naar een normale winkel waar niet dergelijke negatieve ervaringen op het net staan. Wat ik op je foto's zie lijken mij toch echt wel doorsnee meubels, niks speciaals aan (nofi), kan dus niet moeilijk zijn om iets gelijkaardigs te vinden.

Verwijderd

0X55AA schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:10:
Ga toch gewoon naar een normale winkel waar niet dergelijke negatieve ervaringen op het net staan. Wat ik op je foto's zie lijken mij toch echt wel doorsnee meubels, niks speciaals aan (nofi), kan dus niet moeilijk zijn om iets gelijkaardigs te vinden.
Die bank in ieder geval wel, wij hebben precies zo'n bank in die kleur met een corduroy-achtige stof bij Loods 5 (Zaandam) gehaald. :) Scheelde ook dat ze daar uit voorraad leveren.

• paQ
0X55AA schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:10:
Toch maar proberen he, indien het fout loopt ben je maar 300 euro kwijt. Dan kan je hier een topickick geven en gaan brullen en tieren over oplichting en dergelijke.
kweenie hoor :?
maar heb je uberhaupt een beetje moeite gedaan om mijn posts te lezen?

:O

@ the lizard queen
is wel een goeie tip ja. Loods5
hopelijk vind ik daar een mooi alternatief :) (of dezelfde :P )

[ Voor 15% gewijzigd door paQ op 09-08-2009 22:25 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
paQ schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:26:
Ik vroeg of ze aangesloten waren bij een garantiefonds, en hij verzekerde me dat dat het geval was.
Genoeg reden om de overeenkomst te laten ontbinden.

Aanbetalen in zo'n geval is een no-go.

• paQ
Het kvknummer van A@ design, is ook bekend als meubeldetailhandel Nederland, en riant wonen en slapen.
Ik heb zojuist het BTW nummer trachten te verifiëren bij de Belastingdienst.
Het nummer is niet van Mammoet, niet van A@ Design, niet van meubeldetailhandel Nederland, niet van Riant wonen en slapen, niet van Salon Beheer BV...
(van wie wel mag men niet zeggen, men kan enkel verifiëren)

Overigens meldde de BD mij dat het BTW overeen MOET komen met de gegevens op een order of factuur.

[ Voor 41% gewijzigd door paQ op 10-08-2009 13:11 ]

Verwijderd

Hm.. Ik zou Mammoet even opbellen met dit hele verhaal.. Beetje subtiel verpakken eventueel, maar er op aandringen dat je de order wilt annuleren en dat je de aanbetaling van € 50 ook terug wilt binnen een week..

Als het niet te ver voor jullie is, zou ik eigenlijk de voorkeur geven aan persoonlijk langs gaan.. De aanbetaling is een dusdanig klein bedrag dat ze dat ook best even uit de kassa kunnen trekken..

• paQ
Ik heb ze gebeld vanmorgen.
De verkoper nam zelf op.
"ja die garantie is van uh.. ja nee, dat is van Garantiemeubel zeg maar"
"mócht een van ons failliet gaan, dan levert de andere alsnog"

Ja heel mooi. je impliceerde duidelijk wat anders, en dat was mijn voorwaarde tot aankoop.
Ik verwees nog zijdelings naar de klachten op diverse fora.
"nee, maar die zijn allemaal van buitenlanders, en die gaan meteen klagen"
echt hoor 8)7

ik kon verdere aanbetaling laten zitten, en dan kwam het vast allemaal helemaal goed ;)
right :+

Toen zette ik mijn vraagtekens bij de kvk gegevens en BTW nummer. Nou dat vond ie allemaal heel merkwaardig, en hij zei toen:
"als jij dat nu eens allemaal voor me uitzoekt hoe dat zit, dan weet ik het ook"
_O-

Ik ben een briefje ineen aan het rammelen waarin ik aan ga geven dat er aan die voorwaarde niet is voldaan en derhvale er geen overeenkomst is, alsmede door het verloren vertrouwen gezien kvk en BTW gegevens niet in overeenstemming met de overige gegevens zijn.
Ik geef ook uitdrukkelijk aan dat ik mij zal verweren tegen artikel 10 in hun AV, waarin zij 30% kosten in rekening brengen bij annulering van de koper.

Overigens zeggen die zelfde AV in artikel 1, dat Mammoet wonen de verkoper is.
Uit alle gegevens op de order, vraag ik me dat nog wel af. Mammoet komt vooralsnog nergens voor in het hele web van kvk-inschrijvingen of BTW gebeuren.

[ Voor 8% gewijzigd door paQ op 10-08-2009 14:35 ]

Verwijderd

Ok, dat is dus duidelijk; daar je spullen vooral niet halen ;)

Hoewel het prima zou kunnen dat achter Mammoet weer een andere leverancier zit (dochterbedrijf, ander naampje, zelfde leverancier zeg maar) en daardoor dus ook een andere maatschappij die de garantie hanteert, geven de antwoorden niet bepaald een gevoel van vertrouwen..

Een negatieve review kan altijd voorkomen en de meesten van ons zullen daar ook door heen weten te prikken.. Een bedrijf heeft nooit 100% tevreden klanten en dat is niet meer dan logisch, maar als je veel negatieve dingen leest, het bedrijf er naar vraagt en vervolgens te horen krijgt dat die buitenlanders meteen gaan klagen.. Dan weten ze mijns inziens ook van deze negatieve reviews af..

Daarbij klopt het natuurlijk absoluut niet dat ze (al dan niet zogenaamd) niet op de hoogte zijn van het niet kloppen van kvk- en btw-gegevens.. Het zou een mooie boel worden als de klanten dat voor de winkel uit moeten zoeken.. Maar afgezien van dat kun je volgens mij prima onder deze koop uit, omdat de winkel niet is wie ze beweren te zijn.. Als je het echt vervelend wilt spelen, zou je waarschijnlijk zelfs aangifte kunnen doen van oplichting..

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Schrijf die 50 euro maar af, die ga je nooit meer terug zien...

Wel even ze schriftelijk op de hoogte stellen zodat zij jou niet aan kunnen pakken en verder zoeken.
Jammer van de 50 euro, maar ik zou het risico niet meer lopen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Had je misschien niet beter gelijk de KvK kunnen bellen voor concrete informatie ? Dan had je deze werkwijze gelijk kunnen aankaarten en kunnen vragen of de KvK hiervoor een prcodure heeft, als alternatief.

Verder vind ik het een belachelijke levertijd voor een "simpel" bankstel en bed, 6 maanden. De langste levertijd die je tegenkomt in deze business is 3 maanden top.

Zo te zien en te horen zijn het Mammoets in het opnemen van orders :)

• paQ
de BD zal nooit iets loslaten. De kvk is wat flexibeler daarin, en hij vertelde me dus ook wat meer van die gekoppelde namen.
Uiteindelijk kwam ik dus weer bij de nog geldige inschrijving van meubeldetailhandel Nederland.
Volgens de verkoper "kan dat kloppen".

maarja, zet dát dan op je briefpapier, in je voorwaarden, op je winkelpui, en zorg in elk geval dat de kvk overeenkomt.
het BTW nummer is van geen van eerder in dit topic genoemde bedrijven, dus het rammelt sowieso.

Men doet duidelijk veel moeite om vooral maar mist op te werpen.
Zodoende dat ik me afvraag of ze in artikel 1a kunnen stellen dat mammoet de verkoper is.

ik betaal blijkbaar aan een ander, mijn BTW gaat naar wéér een ander, en als ze failliet gaan kan ik me melden bij garantiemeubel?
(die overigens exact dezelfde methodes erop nahoudt aldus de fora)

edit:
garantiemeubel heeft een minstens zo bloemrijke kvk historie.
Ook die zijn niet meer ingeschreven onder die naam, maar onder twee andere namen, die hun 'hoofdvestiging' beiden in Leeuwarden hebben.

edit 2:
mijn annulering gemaild, en erachteraan gefaxt met verzendrapport.

[ Voor 14% gewijzigd door paQ op 10-08-2009 16:27 ]

Verwijderd

Hoi PaQ,
Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt bij je.
Ik heb zelf 2 maanden geleden meubels besteld bij Mammoet. Ik was zo verstandig (not) om 50% aan te betalen. Ik zou zeker binnen 6 weken geleverd krijgen, dat kon namelijk met de meubellijn die ik bestelde.

Tot nu toe niets ontvangen. Niet gebeld en weet nog steeds niets over de leverdatum.
Meerdere malen gebeld met zowel Mammoet als Meubitrans en ik kom geen stap verder. Ze vertellen niets, verwijzen naar elkaar. Kunnen fabrikant niet bellen want die is dicht wegens vakantie etc.

Ik vroeg ook of er sprake was van aankomend faillisement of iets dergelijks, maar dat was zeker niet het geval. De zaken gingen goed daar zeiden ze.

Ik ben benieuwd of dit nog goed gaat komen.

Als iemand anders wat heeft te melden over dit bedrijf, let me know.

Groeten Martijn

• paQ
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:24:
Hoi PaQ,
Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt bij je.
Ik heb zelf 2 maanden geleden meubels besteld bij Mammoet. Ik was zo verstandig (not) om 50% aan te betalen. Ik zou zeker binnen 6 weken geleverd krijgen, dat kon namelijk met de meubellijn die ik bestelde.

Tot nu toe niets ontvangen. Niet gebeld en weet nog steeds niets over de leverdatum.
Meerdere malen gebeld met zowel Mammoet als Meubitrans en ik kom geen stap verder. Ze vertellen niets, verwijzen naar elkaar. Kunnen fabrikant niet bellen want die is dicht wegens vakantie etc.

Ik vroeg ook of er sprake was van aankomend faillisement of iets dergelijks, maar dat was zeker niet het geval. De zaken gingen goed daar zeiden ze.

Ik ben benieuwd of dit nog goed gaat komen.

Als iemand anders wat heeft te melden over dit bedrijf, let me know.

Groeten Martijn
Men leest iig mee bij Mammoet. :w
Op mijn e-mail met annulering werd namelijk niet gereageerd, maar dus wel aan de hand van dit topic.
Ik werd verleden week dinsdagavond gebeld door ik denk de bedrijfsleider. Gesprek van bijna 20 minuten waarop er vooral veel werd geprobeerd recht te praten, maar dat stadium ben ik voorbij. Ik zal jullie de details van dat gesprek vooralsnog besparen.
Er moest eerst gekeken worden of niet toevallig al alles besteld was. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik van mening ben dat de koop niet rechtsgeldig tot stand is gekomen en dat ik daarom weinig van doen heb met hun annuleringsvoorwaarden.
Ik zou snel wat horen, niet dus en heb vrijdag nogmaals gemaild. Geen reactie in de ochtend, in de middag de e-mail gefaxt, en binnen 6 minuten antwoord dat ik uiterlijk vandaag antwoord zou krijgen.

ik wacht het (nog even) rustig af.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Precies diezelfde bank heb ik van de Seats and Sofas, rond de 800 euro met de goedkoopste stof. Dus als je het niet vertrouwt zou ik gewoon daarheen gaan.

(verder hebben ze ook daar net iets te gladde verkopers, en check ook zeker de leverdatum op de bon. Bij mij stond namelijk een clausule dat ze door "overmacht" het recht behielden om levering 6 maanden uit te stellen)

Verwijderd

Je hebt er nu niks aan, maar een tip voor de volgende keer: aanbieden om een krabbel te zetten en als dat niet goed genoeg is gewoon de zaak uitlopen. Tenzij ik een bankgarantie krijg (not going to happen natuurlijk) betaal ik niks aan. Mijn krabbel is rechtsgeldig en daar zullen ze het mee moeten doen.

Wedden dat ze willen verkopen? :)

• paQ
staat ook een krabbel, en men wil (nu) ook door zonder aanbetaling, maar ik niet.
CBW houdt behalve de garantie op aanbetaling ook in dat er andere garantievoorwaarden zijn. En die heb ik nu niet.
Ik heb overigens helemaal niets meer gehoord.
Ik ga maar een fax maken dat ik de annulering als geaccepteerd beschouw.

• paQ
Het is dus gewoon weer stil gebleven... :( Heb gisteren nog een dag extra gewacht; wellicht reactie per post, maar nee.
Ik heb vanmorgen dus maar weer een mail + fax gestuurt waarin ik de annulering als geaccepteerd beschouw.
Mijn 50 euro nog niet terug gezien en opnieuw een laatste termijn gestelt.
Zaak ligt ondertussen al bij de rechtbijstand, dus we wachten voor het geld nog 5 werkdagen af.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-12 12:58

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik heb dit topic even doorgelezen, maar wat ik me dan afvraag is waarom er nooit actie is ondernomen tegen zo'n 'winkel' door de politie/justitie/bd/kvk...

Er zijn hier wel vaker van dit soort topics met winkels die alle regels en afspraken aan hun laars lappen en blijkbaar ongestraft hun gang kunnen gaan....onbegrijpelijk...

Paq, is het niet mogelijk om bij de bank die pin betaling terug te laten draaien ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• paQ
sja, waar wil je op straffen?
Dingen worden simpelweg anders gecommuniceerd dan werkelijkheid. Het is in elk geval een enorm web van bedrijven en holdings waarin ik terecht ben gekomen, dat het nieteens duidelijk is met wie je nou zaken doet :?
De reactie die ik vrijdag kreeg kwam weer van Meubitrans. Ook dat is op zijn beurt weer een nevenvestiging van een volgende netwerk.

Het enige echt aantoonbare is dat de gegevens op bonnen niet rechtstreeks met elkaar in verband te brengen zijn. Zover als ik dat aan mag nemen van de BD is dat niet toegestaan. (en uiteraard het gevalletje CBW)

Een pin-betaling kun je nooit terugdraaien natuurlijk.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-12 13:46

Standeman

Prutser 1e klasse

Fastex schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:26:
Ik heb dit topic even doorgelezen, maar wat ik me dan afvraag is waarom er nooit actie is ondernomen tegen zo'n 'winkel' door de politie/justitie/bd/kvk...

Er zijn hier wel vaker van dit soort topics met winkels die alle regels en afspraken aan hun laars lappen en blijkbaar ongestraft hun gang kunnen gaan....onbegrijpelijk...

Paq, is het niet mogelijk om bij de bank die pin betaling terug te laten draaien ?
Het leveren van een belabberde service en liegen is over algemeen niet strafbaar. Wanneer ze wel iets strafbaars doen, is het vaak bijzonder moeilijk aan te tonen en moet er ook nog aangifte worden gedaan. Politie / justitie kan in eerste instantie bijzonder weinig zonder aangiftes.

En als ze de regels overtreden van de BD, dan zitten die er doorgaans er direct bovenop met boetes e.d.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

Uitgaande van mijn eigen bank (Rabo) is dit niet mogelijk.. Je kan een transactie laten terugdraaien wanneer deze automatisch is gedaan (automatisch incasso), maar wanneer je iets handmatig hebt overgemaakt, kan dit niet worden terug gedraaid..

Verwijderd

hallo ,

"Mammoet was overigens de nevenvestiging van:
Naam: Salon Beheer B.V.
Vestigingsadres: Egbert de Grootstraat 8
Vestigingsplaats: 2202RD Noordwijk ZH
KvK-nummer: 06043873 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging "

ik kan je wel vertellen dat de egbert de grootstraat 8 drie maanden geleden is verkocht.

daar zul je dus niet veel aantreffen ik hoop dat je aan deze info wat hebt en evt tijd en moeite bespaard om langs te gaan .

m.v.g johan

• paQ
Mammoet is uitgeschreven. Wellicht daardoor.
Maar goed. Ik heb tot op heden nog steeds helemaal NIETS gehoord van Mammoet.
Geen brief, geen fax, geen e-mail, geen telefoon....
Ik ga maar gewoon verder met nieuwe meubels zoeken elders. De rechtbijstand gaat zich ondertussen druk maken over het terugkrijgen van de aanbetaling.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 21:45

swtimmer

Ontrafelt het leven!

De KvK doet alsof het van alles is. Maar is eigenlijk een wassen neus. Een bedrijf wat ieder jaar een bepaalt bedrag opeist en daarnaast je gegevens die je betalende wijs bij hun hebt gebracht en die correct moeten zijn verkopen ze door aan iedereen die dat maar wil.

Zie bijv ook http://www.accountant.nl/...n+op+criminele+activiteit, de KvK zou veel moeten maar doet vrij weinig, helaas.

Verwijderd

De KvK is de grootste spambron van NL zo ongeveer, ik heb dan ook bij mijn inschrijving met een vette marker op het papier geschreven dat ik niet in de marketingbestanden terecht wilde komen. Dat is tot nu toe gelukt, godzijdank.

Verder heb ik geen fluit aan die gasten, ik betaal wel braaf contributie, maar waarvoor is me een raadsel.

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Mijn tip is: rij langs bij die gasten, ga eens bij de verkoper kijken, en alstie toevallig aan het verkopen is, onderbreek hem, en vraag em recht aan nog eens waarop die negatieve reacties op gebaseerd zijn, dat word een vlot uitvluchtje, vraag daarna je 50 euro terug, aangezien je de koop ongedaan wilt hebben, meestal hebben zulksoort winkels gewoon ook nog een kassa.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56
Beetje laat, maar er is nu een item over de klachten van Mammoet op radar (ned 1), zal morgen wel terug te kijken zijn.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Radar was vandaag niet op TV, Kassa wel ;)
http://kassa.vara.nl/port...sa_artikel&number=4767114
"Voor alle andere klachten heeft het bedrijf een speciaal emailadres gemaakt, dus maakt u daar, indien nodig, gebruik van! service@meubitrans.nl "

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
paQ schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:02:
thanks. Bijnen levert zo te zien niet de bedden en banken.
twee phonepics:

[afbeelding]

Beiden komen niet voor op de site van mammoet
Vriend van mij heeft twee weken geleden 'exact' zo'n bank gekocht, donderdag afgeleverd. Ik heb nog geholpen met in elkaar zetten. Zal eens vragen waar hij gekocht heeft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• paQ
Nou... meubitrans heeft enkele weken geleden gereageerd met dat ze uiterlijk een paar dagen later met een reactie kwamen.
Ik heb heb nooit meer iets vernomen.
van meubitrans niet, van mammoet niet, niemand.

• Taan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-10 17:15
Meubitrans, Garantiemeubel, Mammoet wonen & slapen, Om te janken is het. Je raakt er hopeloos van.

Na een goede ervaring met mammoet voor onze woonkamermeubels, weer daarheen gegaan voor de slaapkamer. (er waren toen wel wat dingetjes, maar dat werd vlot en goed opgelost)
Maar nu gaat het helemaal mis.

December 2008 hebben wij onze slaapkamermeubels besteld twv ruim €3000.
De helft aanbetaald.(stom1) Redelijk conform afgesproken levertijd was het spul in maart bij hun binnen. Ik de slaapkamer ontruimd en voorlopig ons oude bed in de logeerkamer gezet en de kleding in een oude kast.

Afspraak gemaakt voor bezorging. Ze zouden 1 uur van tevoren bellen. Ik zit op mijn werk, word gebeld: "ja we staan voor de deur" Alles maar laten vallen en snel naar huis gegaan. Ja mijnheer, de planning regelt dat. Wij wisten het niet. Anyway, ze konden gaan sjouwen, maar voordat het over de drempel kwam moest ik het restant betalen. Aldus gedaan. (stom2)

Een enorme vracht aan dozen werd naar binnen gedragen en bijna consequent verkeerd neergezet. Op de dozen staat namelijk aangegeven hoe je ze neer moet zetten om het risico op beschadigen te verkleinen.

Toen begon de ellende. Een deel van de levering was beschadigd.(wat niet raar is als je ziet hoe het verpakt was.) Een deel van de levering was niet conform afspraak en een deel van de levering was het verkeerde artikel. Kortom, wij kunnen niet verder met het afbouwen van de slaapkamer. Klachten per E-mail aangegeven. Hier wordt maar half op gereageerd.

3 maanden later wordt de nalevering gedaan..... Alles verkeerd.... Een deel in de verkeerde kleur en een deel weer niet volgens afspraak.

Nu zijn we inmiddels 10 maanden verder en ik heb nog niks meer geleverd gekregen. Dus nog steeds mijn slaapkamer niet compleet, dus we bivakkeren nog steeds in de logeerkamer.
Januari verwachten wij de 2e kleine en voor die tijd moet onze slaapkamer nog af en de logeerkamer omgebouwd naar kinderkamer. Voor ons begint de tijd dus echt te dringen. Het lijkt ze allemaal geen zak te interesseren.

We hebben een aangetekende brief gestuurd. t.a.v. de Directie. Maar in de reactie staat er geen naam onder en je wordt weer verwezen naar de incompetente servicemedewerkers.
GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

Het gaat allemaal houtje touwtje, volkomen onprofessioneel. Je kunt steeds weer hetzelfde verhaal vertellen. Er klinken altijd vraagtekens in de antwoorden. Je wordt NOOIT teruggebeld. Je krijgt niemand te spreken met ook maar een beetje verantwoordelijkheidsgevoel. Je kunt gewoon weer achter in de rij gaan staan en je wordt zeker niet met prioriteit behandeld. (wat ik zou doen als ik een fout had gemaakt)

Nu ik de verhalen op I-net lees vraag ik me af of dit ooit nog goed gaat komen. Zelfs als ik de order wil ontbinden denk ik dat dat nog heel problematisch wordt gezien het doolhof van bedrijfjes. Wie moet ik aansprakelijk stellen?

[ Voor 0% gewijzigd door Taan op 17-09-2009 11:37 . Reden: Zoektermen toegevoegd. ]

• paQ
dit topic (en alle andere ) uitprinten en bij Mammoet voor de deur gaan zitten met je bammetjes, en uitdelen maar, doet volgens mij wonderen.
Ik las deze ietwat ongebruikelijke actie ergens op het kassa forum.
Het heeft in elk geval gewerkt. Die meneer is in de showroom gaan zitten met iets te eten en die ging niet weg voor dat zaken opgelost waren. (diezelfde middag nog)
Garantiemeubel/ mammoet 01-06-09

Afgelopen vrijdag is mijn man met wat te eten en drinken bij Mammoet in Woerden gaan zitten, en medegedeeld dat hij dit heeft gezegd aan M.Z. en ene D van kantoor, als het aankoopbedrag vrijdagochtend niet op onze rekening zou staan dat zou hij het komen halen. En net zollang zou wachten en binnenkomende klanten zou mededelen dat hier iets kopen niet zoeen strak plan is. Aldus geschiedde. Maar door de communicatie problemen binnen Mammoet was het geld er niet. En we hadden ook nog een leenbank staan..., die moest hij maar even terugbrengen, tja beetje moeilijk een bank op een motor vervoeren. Dus zij de bezorgers bellen dat ze de bank meteen moesten ophalen en werd aan mijn man medegedeeld dat zij het geld thuis zouden afgeven. Dus volgens hun kon hij nu wel naar huis. Nee hij zou blijven tot ik het geld in handen had, in de tussentijd kwamen er meer verkopers binnen... De bezorgers kwamen en die wisten van niks, alleen dat ze een bank moesten halen. Geeft niet ik bel wel weer even. Toen is er 1 geld gaan pinnen bij Mammoet en toen mijn man het geld op zak had konden ze hier de bank meenemen. Dusss blijkbaar is dat de oplossing???? En we zijn netjes gebleven, geen onvertogen woord.

gr Joan

[ Voor 62% gewijzigd door paQ op 17-09-2009 12:17 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-12 16:50
Dit was afgelopen week ook bij Kassa! op televisie. Daar gingen mensen ook al niet weg totdat ze hun geld terug hadden cq problemen opgelost waren.

• Taan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-10 17:15
Hoppa, mijn meubels zijn weg en ik heb mijn geld terug.

Nadat ik met de service geen steek verder kwam heb ik de winkel gebeld.
Dat ik zaterdag langs zou komen om aan potentiele klanten mijn verhaal te vertellen. Het was wel duidelijk dat het me menens was.
Hij zou even gaan overleggen en ik zou teruggebeld worden. Binnen een half uur had ik de directeur aan de lijn.

Het bleek dat de nabestelling waar ik sinds mei al op zat te wachten niet eens gedaan was! En de servicemedewerkster maar volhouden, jahoor het staat echt in bestelling, de leverancier heeft het wéér uitgesteld, tja daar kunnen wij ook niks aan doen. Tsssssss daar zakt je broek toch vanaf.

Dezelfde middag afgesproken om de meubels (het beetje wat wel geleverd was) op te laten halen en mijn geld terug te krijgen. Die afspraak zijn ze warempel nagekomen. Wel gelijk het geld naar de bank gebracht om te checken of het wel echt was.

Nu dus maar naar de Ikea. Dan heb je je spullen meteen en als het kapot is kan je het zo omruilen.

Verwijderd

Op 9 mei gingen wij binnen bij Mammoet wonen en slapen in Woerden.Wij werden erg leuk en vriendelijk geholpen.En kochten met plezier een dressoir, spiegel en bed + matras.Er werd ons verzocht om € 1250,00 euro aanbetaling te doen. En binnen 4 - 8 weken zou er geleverd worden.Wij hebben dat direct gedaan er vanuit gaande dat ook Mammoet , naar nu blijkt Meubitrans zich aan alle verkoopverplichtingen zou houden.Na 14 weken hebben wij maar eens contact opgenomen met Mammoet.Tsja helaas pindakaas mevrouw.
Mijn man er uiteindelijk naar toe en midden in de winkel t.a.v. een aantal potentiële klanten zijn verhaal gedaan.Vliegensvlug werd hij naar het kantoor geloodst. Daar een heel gesprek en uiteindelijk zeiden ze : tja die 4-8 weken was een verkooppraatje anders hadden jullie niet gekocht.En het was nu vakantietijd dus men kon niet leveren.Het gesprek liep hoog maar netjes op, en ze zouden uiteindelijk toch de spullen komen brengen.?Mooi werk dachten wij.Wij waren ook overeengekomen dat het bed naar boven gebracht zou worden en in elkaar gezet zou worden en idem met de kast in de huiskamer beneden.Uiteraard tegen betaling.Dus de telefoniste belt,met de mededeling dat de spullen eraan komen exclusief matras want dat was er nog steeds niet.Op mijn vraag en er is toch wel een monteur bij? Want inmiddels geloofde ik hen echt niet meer.Nee hoor zegt ze doodleuk die is er niet bij uw spullen worden in de gang gezet en thats it.Dus ik bellen naar Mammoet en daar beweerden ze dat dat niet op de bon stond dus ook niet zou gebeuren.
Heel vreemd dat hun een andere bon hadden dan ik want het stond er wel degelijk op.Maar goed uiteindelijk zou ook dat opgelost worden, kennelijk hadden ze door dat ze geen verdere leugens moesten vertellen.Op 7 augustus ... dus 16 weken verder. Bed werd in elkaar gezet prima mankeerde niks aan, alleen nog geen matras.
Kast werd in elkaar gezet en er ontbrak een zijkant, waardoor 1 la scheef hangt en er zitten een aantal beschadigingen op.
Dus ik bellen moest foto’s sturen en heb dat ook gedaan.
Op onze vraag hoelang dat gaat duren tja dat kon wel eens 6 – 7 weken gaan duren. En het matras was er ook nog niet.
Ik mail gestuurd dat ik het niet net de gang van zaken eens was en wenste een directielid te spreken. Want met bellen kom je niet voorbij de receptie.
Met mailen dus ook niet.

Uiteindelijk na veel bellen en praten werd ons op 25 september, we zitten dan dus 20 weken verder, werd ons beloofd, en dat hebben we ook schriftelijk bevestigd gekregen, dat in week 40 onze kast gemaakt werd en in week 41 ons matras geleverd zou worden.
Nou week 40 gaat voorbij ....NIETS.......... week 41 gaat voorbij........NIETS............ Dus wij weer bellen.
Want vanuit meubitrans geen enkele reactie.
Nou ik werd me daar te woord gestaan door een juffie ppff alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is dat dat matras er dus NOG NIET is en die kast tsja dat kon nog wel weken duren want de leverancier heeft een leveringsprobleem. Men wist dat ook bij Mammoet werd mij doodleuk verteld, en op mijn antwoord als ik dat had geweten was ik weggegaanen naar een andere zaak. Ja zegt ze daarom wordt dat ook niet verteld........... nou ik ontplofte zowat.Op mijn vraag of ik het matras pas hoefde te betalen als de kast gemaakt is of een gedeelte of weet ik wat ik voor voorstellen deed... Nee ik had een verplichting en klaar. Ik vroeg dus of ik iemand kon spreken die daar over ging en die wellicht wel met mij in een tussenoplossing kon komen ... Nee dat is niet de gewoonte.

Wij sturen nu een aangetekende brief om de koop van in ieder geval het matras te annuleren, ze reageren weer niet op een mail van ons en schakelen nu ook een advokaat in.
Ze bekijken het maar

Verwijderd

Ik zou even goed nadenken of je alleen het matras wilt annuleren of dat je ook van de rest af wilt. Kijk even op consuwijzer of je de gehele koop niet kunt ontbinden (dan sta je dus alle spullen weer af). Een andere optie is om nogmaals in de winkel te gaan staan en daar potentiele klanten aan te spreken/met een bord met gemiddelde levertijd 40 weken voor de deur te gaan staan oid. Neem dan alleen genoegen met geld terug en annulering van bestaande leveringen, anders ben je nog steeds afhankelijk.

• paQ
ik heb me volgens mij een enorme berg ellende bespaard.

Zou het wel een actie vinden als ze zometeen alsnog ineens op de stoep staan met hun meuk :')

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:58:
Ik zou even goed nadenken of je alleen het matras wilt annuleren of dat je ook van de rest af wilt. Kijk even op consuwijzer of je de gehele koop niet kunt ontbinden (dan sta je dus alle spullen weer af). Een andere optie is om nogmaals in de winkel te gaan staan en daar potentiele klanten aan te spreken/met een bord met gemiddelde levertijd 40 weken voor de deur te gaan staan oid. Neem dan alleen genoegen met geld terug en annulering van bestaande leveringen, anders ben je nog steeds afhankelijk.
Ja dat staat ook in onze aangetekende brief dat we overal vanaf willen.
ik heb gelukkig inmiddels al 3 mensen weerhouden om in die **************zaak iets te kopen.
Als ik dat bedrijf onderuit kan halen zal ik het niet laten.

Verwijderd

Jullie willen het niet geloven en ik ook bijna niet ............maar ze zeggen......................... ja jullie raden het bijna goed................ mijn kast wordt omgeruild. Maandag. Nou maar hopen dat ze de goede bij zich hebben.
Want het zou toch wonderlijk ijn als het nu goed ging toch????
Het matras ??????????? neeeeee dat is er nog niet... nou die hoef ik ook niet meer.
er is vandaag een aangetekende brief over weggegaan .
Het viel helemaal stil aan de andere kant. Dus wordt vervolgd ik hou jullie op de hoogte.
Vind het wel spannend

Verwijderd

Mijn kast is omgeruild en is goed. :D :D
Hoofdstuk Meubitrans afgesloten, want we hebben de koop van het matras middels een aangetekende brief ontbonden en dat kan weten we via de Centrale branche vereniging wonen.
Sterkte allemaal en mocht ik toch nog gehannes krijgen over het matras meld ik dat wel weer hier

Verwijderd

Wij kunnen het hoofdstuk Meubitrans en mammoet wonen en slapen afronden.
De kast is omgeruild en nu goed en de koop van het matras is ontbonden,
Wat hebben we gedaan:
1. Mail gestuurd met alle perikelen naar service@meubitrans.nl gestuurd
werd niet op gereageerd.
2. Mail gestuurd naar management@mammoetwonenenslapen.nl gestuurd.
werd niet op gereageerd.
3. Aangetekende brief gestuurd na overleg met rechtsbijstand met het verzoek tot ontbinding
van de koop van het matras.

Ik kwam net van het postkantoor af , gaat mijn telefoon, kast wordt omgeruild.
Ok doe maar, is toch al betaald. Dat gebeurde ook en die is nu goed.
2 dagen later wordt ik gebeld...matras kan geleverd worden.
Nou nee bedankt en na even heen en weer praten kreeg ik toegezegd dat men akkoord ging met de ontbinding wegens veel te lange levertijd en dat de aanbetaling daarvoor overgemaakt zou worden.
En ook dat is gebeurd.
Dus handel ook op deze manier dat schijnt te werken.
Het zou beter zijn als dit soort dingen niet nodig zijn.
Succes allemaal.

Verwijderd

Hallo, ik ben ook klant (geweest) bij Mammoet wonen en heb daar een nieuwe woonkamer besteld. :?
Ik had hun adres op het internet gevonden omdat ik een Vitrinekast zocht voor mijn verzameling Citroen model autootjes. Dus op "vitirnekast" gegoogled en zo kwam ik bij Mammoet wonen terecht. Op een zaterdag erheen met de prints van de site en wat me bij binnekomst al gelijk opviel was de grote groep verkopers daar. Wat ik in de folder had zien staan zag r mooi uit maar in hun ( erg fraaie) showroom niets van te vinden :( .
Een verkoopster, Maaike, bleef maar aan mijn kont hangen om maar te kunnen verkopen.
Ik had er geen prettig gevoel bij en zat te dralen en voelde me onder druk gezet. Daar houd ik dus helemaal niet van en maakte aanstalte om te vertrekken tot ze ineens de "baas" erbij haalde en die gaf een zeer aanzienlijke korting....Dus..toch overstag gegaan 8)7 en de levertijd zou 5 a 6 weken zijn voor kast, tafels, bankstel en tv- meubel....Niet dus...het werden 3 maanden :( ! Intussen had ik mijn oude meubels via Marktplaats verkocht en zat dus nu 3 maanden op de grond midden tussen de ingepakte dozen.. :X
Affijn....de meubels waren er eindelijk en ik moest direkt pinnen: de spullen controleren was tegen de bedrijfspolicy nota bene! |:(
Chauffeurs weg: ik uitpakken....en ja hoor..bankstel klopte niet. Weer met Mammoet gebeld en toen kwam ik terecht bij de dames van Meubitrans.
Ze zouden nieuwe kussens bestellen en omruilen met de verkeerde. Na enige tijd een telefoontje dat ze binnen waren maar toen de chauffeur met de kussens aankwam waren het weer verkeerde: sierkussentjes dit keer ;( .
Nu had ik al een zeeer positieve ervaring met Samantha en haar collega van Meubitrans want de bestelde monteur was niet door Mammoet ingehuurd voor mij. Geloof me, de dames hebben alles op alles voor me gezet om nog voor het weekend ( het was toen Donderdag) een monteur te vinden om mijn meubels in elkaar te zetten _/-\o_ ( Mammoet had NIET vermeld dat de monteur €100,- per dag kostte..dit even terzijde).
Helaas is het ze niet gelukt en heb ik met een kennis de vitrinekast in elkaar gezet. De 3 tafels had ik zelf al gedaan.
Over de kussens: weer naar Meubitrans gebeld en ze zaten er echt mee in hun maag en ze zouden er haast achter zetten. En dat was het ook! Ruim twee weken later had ik ze al!
Natuurlijk wordt er veel afgegeven op Mammoet Wonen en op Meubitrans maar de laatste kan bij mij niet meer stuk. Zo' n meelevendheid en snelle service, zoals van deze twee dames maak je maar zelden mee en dat mag ook gezegd. ;)
Bij Mammoet Wonen kopen...ik zal me twee keer bedenken...maar de meubels zijn van goede kwaliteit en ik heb nu minder betaald dan bij mij aan de overkant, in de Woonmall Alexandrium. De meubels lijken veel op de diverse lijnen van Leen Bakker( ook prima kwaliteit tegenwoordig) maar zijn net ff sterker(hoop ik..ik heb nog geen klap gehoord van instortende kast en tafels... :P ) en wat mooier afgewerkt. Maar om nog een keer die ellende met Mammoet te moeten doorstaan...nope
Nogmaals, de leveringsvoorwaarden van Meubitrans zijn bezopen: eerst betalen en als we weg zijn mag je het controleren, de nazorg van Meubitrans door de dames Samantha en collega is onovertroffen! _/-\o_

• marckies
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2023
Ook bij onze levering verloopt het allemaal niet zo soepel.

In week 33 2009 een hoekbank, poef, 2 lattenbodems en 2 matrassen besteld.
Op ons verzoek of in week 45 kon worden geleverd antwoordde de verkopers "Makkelijk. Binnen 10 weken lukt ook nog wel."
Week 43: een brief van mammoet dat de levering van de bank op zijn vroegst in week 46/47 zal zijn.
Week 45: een brief van mammoet "Uw hoekbank is geleverd met de verkeerde L-vorm. Leverancier heeft onze klacht ontvangen." Echter, geen enkele notificatie omtrent een eventueel hernieuwde leveringsdatum.
Week 46: na een aantal telefoontjes van mijn kant krijg ik de toezegging dat overige spullen (matrassen en lattenbodems) op maandag week 47 zal worden geleverd. Op vrijdag 13.11 belooft Samantha me nog voor 16:30 terug te bellen met informatie over de leverdatum van bank en poef. Zij heeft niet teruggebeld.
Week 47: maandag inderdaad matrassen & lattenbodems gehad. Zien er goed uit en slapen heerlijk. Echter, inmiddels is het woensdag 18.11 en nog steeds geen telefoon gehad over de levering van mijn bank. Morgen dus weer zelf bellen.
Wordt vervolgd ...

Verwijderd

Beste consument,

Doe geen zaken met Mammoet W&S, Meubitrans, Garantiemeubel, Direct Meubel of welke filiaal deze eikel ook mag bezitten.

Alle fialen hanteren dezelfde verkoop strategie. Ruw, pusherig en zogenaamde hoge kortingen. Aanbiedingen op folders en internet zijn inderdaad lokkertjes, want in de winkels hebben ze het niet staan en je wordt gelokt naar andere goedkope troep, waar je alsnog duur voor moet gaan betalen.

Ik heb bij Mamoet W&S in decemeber 2007 een koop gedaan. Tot heden mei 2010 is mijn bank nog steeds niet geleverd. Mijn boxspring is voor de helft geleverd en de helft van de onderdelen zijn ze nog aan het bestellen!! Mijn eettafelsset is 2 keer omgeruild met beschadigen.

Ik heb nog met 2 filiaal managers die bij verschillende vestigingen werkzaam zijn mijn klacht voorgelegd. Maar men komt daar zijn afspraken gewoonweg niet na!!

Ik heb genoeg van deze oplichters. Ik heb mijn koopovereenkomst ontbonden en inmiddels een advocaat ingeschakeld.

Mensen doe geen zaken met deze oplichters. Ook al zij beloven nieuwe goederen te leveren ga daar niet op in. Ontbind u overeenkomst en vorder u geld. De goederen die door Mamoet W&S geleverd word is van B kwaliteit.

Als er mensen zijn die hier niet mee eens zijn, das dan jammer voor jullie. Ik kan aan de hand van de goederen en schriftelijk correspondentie aantonen dat het oplichters zijn!!!!

Mamoet W&S moet uiterlijk volgende week dinsdag het geld aan me terugbetalen. Doen ze dat niet, dat gaat de zaak naar de rechter!

Ik hou jullie op de hoogte hoe het is afgelopen.
Pagina: 1