Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Popup van de afspeelbalk in elke media player tijdens films

Pagina: 1
Acties:

• Fotsirxx
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 16:56
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met mijn media players als ik film aan het kijken ben. Om de halve minuut verschijnt namelijk de afspeelbalk, alsof ik m'n muis beweeg. Het betreft zowel WMP, VLC en Nero Showtime. Verder werkt alles prima, maar het is uiterst irritant als je om de halve minuut wordt afgeleid door zo'n balk en het hoort natuurlijk niet :P. Misschien dat jullie weten wat de oorzaak is...

Met vriendelijke groet,

Christof

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 08:54

Tijntje

Hello?!

Is het op een laptop? Zoja dan kan het misschien aan het touchpad liggen. Die dingen willen nogal eens lastig doen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 21:56

DeTeraarist

#Boots2Asses

Of mocht je een muis gebruiken, check of er geen haartjes of dingen voor de laser zitten. Dat is voor mij nog wel eens de reden dat m'n muis stukjes gaat lopen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Fotsirxx
Bedankt voor de snelle reacties, maar het is gewoon een desktop pc. Ik heb inderdaad ook al eens getest of het geen haartjes waren door m'n muis eruit te halen, maar het probleem blijft. M'n muis is trouwens een Razer Copperhead.

Verwijderd

Komt vaker voor met high DPI-muisjes i.c.m hard geluid. Trillingen > muis beweegt minimaal maar sensor pikt dit al wel op.

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Fotsirxx schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 00:02:
Bedankt voor de snelle reacties, maar het is gewoon een desktop pc. Ik heb inderdaad ook al eens getest of het geen haartjes waren door m'n muis eruit te halen, maar het probleem blijft. M'n muis is trouwens een Razer Copperhead.
Bedoel je nou dat die balk blijft verschijnen als de muis niet aangesloten is? Ik heb ook een Copperhead, maar ik heb zoiets alleen heel af en toe als ik bijv. in mijn stoel neerplof (en dat is dan met een bureau dat niet helemaal stabiel is en je moet wel redelijk woest doen). Speaker vlakbij muis heeft nooit problemen veroorzaakt.

• Fotsirxx
Ik bedoel dat als de muis niet aangesloten is, het probleem zich nog steeds voor blijft doen, dus ik denk niet dat het iets met de muis te maken heeft. Maar wat het wel is... ik heb nog geen andere mensen op internet gevonden die met hetzelfde probleem te maken hebben.
Pagina: 1