Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martin 46
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10 17:33
Het is heel gemakkelijk zo niet kindelijk eenvoudig om een wifi verbinding te maken. met de sonyericsson C905
Als je in een zaak zit waar wifi free is is slechts 1klik voldoende.
Maar hoe verder.
Moet er dan een Internet verbinding worden op gebouwd zoals gewoonlijk?

Ik heb juist bij nadruk in te winkel gezegt (bijaankoop) dat ik geen Internetverbinding wil omdat het bij mijn vorigtoestel K800i zonder dat ik het wist hét knopje perongeluk heb ik gedrukt.
Ik vind Internet op mijn mobiel niet nodig en te duur.

Hoe controleer ik dat ik een wifi verbinding heb, zonder dat de C905 zelf het Internet opzoekt.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:49
als je nou eerst is vertelt welke telefoon je hebt, wat daar op draait en wat nu eigenlijk je probleem is.
ik gok dat je niet wilt dat je telefoon automatisch internetverbinding maakt, maar meer kan ik echt niet halen uit mijn glazen bol...

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Bedoel je dat je geen gebruik wil maken van internettoegang via UMTS/3G ?
Gooi dan gewoon alle instellingen weg daarvan; je telefoon kan dan geen verbinding meer maken.

Hoe je controleerd of je een wifiverbinding hebt? Door bij de eigenschappen te kijken... O-)

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gaat dan het GPRS logo niet knipperen?

Wellicht is -net als bij Samsung- je GPRS uit te schakelen? Dan kan je het ook niet per ongeluk gebruiken.

• martin 46
Hoi beheerder
Wat een snelle reactie:-)
als ik met mij laptop naar deze zaak ga dan heb ik zo verbinding met interneten kan ik de dingendoen dit ik thuis ook doe.
Maar telefoon Internet moet je apart betalen en duur ook nog.
Ik zal het nog duidelijker zeggen

Hoe controleer ik dat ik een wifi verbinding heb, zonder dat de C905 zelf het Internet opzoekt die ik aan mijn telefoon provider moet betalen
Ik hoop dat ik iets concreter ben

• martin 46
beheerder wat ik ook fout doe ,Ik dacht dat ik in de "Het Sony Ericsson C905 topic" zat waar dit beicht eigelijk thuis hoord.Kunt U het daar natoe verhuizen of moet ik dat doen?
Rolflobker en kees Ik zie het zelfde teken als of ik "gewoon" internet heb .nadat ik een wifi verbinding heb.
vandaar mijn vraag.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:10

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik snap het niet echt, via WiFi hoef je niet extra te betalen, dus dat lijkt me niet het probleem. Verder, als je gewoon geen instellingen opgeeft voor GPRS/UMTS, kan je ook geen verbinding maken (zoals RolfLobker zegt). Probleem opgelost toch? En als je wel zo nu en dan gebruik wilt maken van een WiFi verbinding, maar niet automatisch wilt verbinden, dan kun je dat gewoon uitschakelen bij de instellingen (zie je handleiding op p59)

[ Voor 30% gewijzigd door Mad Marty op 09-08-2009 08:30 ]

Rail Away!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-11 10:20
Iets offtopic. Ik heb zelf ook een K800i en daar heb ik meermaals de internet instellingen weggegooid en ook veranderd. Ik krijg echter om de zoveel tijd een sms van Telfort (mijn provider) met dat mijn instellingen fout staan. Dus om de een of andere mannier checken ze dat.

PS. Ik vermoed dat de topicstarter een C905 van Sony heeft:-)

Verwijderd

/me ziet het nut van surfen in een koffie huisje niet in omdat we allemaal ook eens offline moeten zijn, wel zo therapeutisch, het echte leven 8)7

• martin 46
Hartelijk dank mad marty
De instelling(en) om naar het internet te gaan zitten er al op. K800i heeft zelfs een erg iritand (manual) knopje daar voor.
Ik denk dat het 't beste is om mijn rekenig noulettend in de gaten te houden .
Inderdaad cave boy ik heb (nu) een sonyericsson C905 .
Ik ben bang dat als ik zelf aan de "instellingen" ga zitten veranderen dat wifi het dan ook niet meer doet.
Ik heb daat niet zoveel kijk op

Verwijderd

martin 46 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 08:51:
Hartelijk dank mad marty
De instelling(en) om naar het internet te gaan zitten er al op. K800i heeft zelfs een erg iritand (manual) knopje daar voor.
Ik denk dat het 't beste is om mijn rekenig noulettend in de gaten te houden .
Inderdaad cave boy ik heb (nu) een sonyericsson C905 .
Ik ben bang dat als ik zelf aan de "instellingen" ga zitten veranderen dat wifi het dan ook niet meer doet.
Ik heb daat niet zoveel kijk op
Die twee staan helemaal los van elkaar.
Ik heb zelf dan een nokia E51 met wifi. In de telefoon kan ik opgeven hoe de telefoon verbinding moet maken: wifi of via het mobiele netwerk.
Het is zelfs zo dat als ik de telefoon in offline modus zet, dat ik dan via wifi nog gewoon kan internetten.

Je zou dus de internet instellingen expres kunnen verpesten zodat je geen internetverbinding tot stand kunt brengen als je inderdaad de internet-sneltoets indrukt of internet selecteert in het menu.
Daarnaast kun je dan wel gewoon wifi gebruiken om te internette.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor je?

• -TimP-
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-08 14:59
Hallo,

Heb hier en daar al wat rond gezocht maar kan niks vinden hier over.
Hoe kan ik mijn c905 zo in stellen dat hij alleen maar verbinding kan maken met wifi?
Aangezien via het andere verbinding maken erg duur is..

Ik heb al wat gekeken bij datacomunicatie en streamininstellingen maar dat is me wat te ingewikkeld.

Verwijderd

Of... je wist gewoon de UMTS-verbindings instellingen van je provider, deed wonderen voor mijn Nokia n78.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Of.... je gaat naar GoT, opent een thread die over hetzelfde probleem gaat en waar het antwoord al gegeven is om vervolgens exact dezelfde vraag nogmaals te gaan stellen zodat iemand anders nogmaals hetzelfde antwoord kan posten wat daarboven ook al gegeven is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-TimP-, we stellen topickaping niet op prijs. Als je een proleem hebt, dan mag je daarvoor zelf een topic openen. Wel even aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt, en waarom dat niet werkt.

• martin 46
Hartelijk dank voor jullie ideeen ik ga het een en ander ff uitproberen _/-\o_
nog een fijne dag
vrgr Martin
Pagina: 1