ik heb n 2ehands fat psp gekocht met wat spellen, leek me wel leuk. nou komt ie net aan en ga ik ervan uit dat het niet te fixen is: de connector waar de batterij in meot vallen is geheel afwezig.
nou ga ik natuurlijk mn best doen om mn geld terug te krijgen, maar weet ook wel een beetje hoe dat soort dingen gaat.
optie 2 is dus het proberen te fixen. ik kan die connectors zo gauw nergens op internet vinden, maar misschien iemand anders wel.
ik heb n soldeerbout en ook een handige buurman die kan helpen, dus misschien valt er nog wat te redden.
ik post zsm een foto, maar het gaat om dit ding:

edit: mijn foto
nou ga ik natuurlijk mn best doen om mn geld terug te krijgen, maar weet ook wel een beetje hoe dat soort dingen gaat.
optie 2 is dus het proberen te fixen. ik kan die connectors zo gauw nergens op internet vinden, maar misschien iemand anders wel.
ik heb n soldeerbout en ook een handige buurman die kan helpen, dus misschien valt er nog wat te redden.
ik post zsm een foto, maar het gaat om dit ding:

edit: mijn foto

[ Voor 6% gewijzigd door knuppelhout op 08-08-2009 16:35 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX