Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Ik heb mijn iPhone nu iets langer dan een maand en de afgelopen 2 weken heb ik besteed aan m'n VVM aan de gang te krijgen. Gezien de topictitel lukt dat dus duidelijk niet, ik weet ook al dat het komt doordat ik een bepaalde APN heb geinstalleerd waardoor ik tethering kon gebruiken.
Nu is alleen mijn vraag weet iemand waar ik de originele netwerk instellingen van T-Mobile kan vinden zodat ik m'n VVM aan de gang krijg (en misschien optioneel ook m'n tethering?). Ik heb trouwens al 'n heleboel geprobeerd om het weer aan de gang te krijgen, ik heb 'n heleboel APN's geinstalleerd zonder enig succes, ik heb verschillende telefoon resets gedaan.. maar nergens komen de juiste gegevens voor m'n VVM mee terug.

Weet iemand behalve een volledige restore nog een andere optie om mijn voicemail aan de gang te krijgen. Zo moest ik bijvoorbeeld van T-Mobile helpdesk ##002# bellen en dan zouden al m'n netwerkinstellingen gereset worden, maar nu heb ik als ik telefoon aantik en op voicemail tik niet een meer zo'n lijstje waar visual voicemails in zouden komen te staan maar belt die meteen naar voicemail.

Weet iemand 'n andere oplossing van 'n volledige restore, ik denk dat er hier wel meer mensen zullen zijn geweest met dit probleem :-). Oh en hij is niet jailbroken (en dat wil ik ook liever niet).

*edit* Ik heb trouwens ook uit het tethering topic "http://iphone.tdfclan.nl" gebruikt, maar die werkt ook niet vandaar dat ik hier 'n heel nieuw topic voor aan heb gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Pilske op 08-08-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Niemand met ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

:)

Je MMS en VVM moet dan weer werken. Evenals tethering.

[ Voor 27% gewijzigd door Sigma2k8 op 09-08-2009 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Mhh ja die had ik ook al geprobeerd, maar jammer genoeg verdwijnt tethering er alleen maar door. MMS wordt opnieuw ingeschakeld, maar VVM verschijnt er niet door.

Ik kom echt steeds dichterbij om 'n factory restore te doen (Weet iemand precies hoe .. zodat die écht alles hersteld?), alleen ben ik dan ook meteen al m'n contactgegevens kwijt en dat zou ik wel heel erg jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Weet je zeker dat dit niet werkt? Want ik had hetzelfde probleem, zie: ktart in "[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21"
Ik weet overigens niet of MMS werkt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik stuur dan toch liever een e-mail.

[ Voor 8% gewijzigd door ktart op 10-08-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Pilske schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 07:17:
Mhh ja die had ik ook al geprobeerd, maar jammer genoeg verdwijnt tethering er alleen maar door. MMS wordt opnieuw ingeschakeld, maar VVM verschijnt er niet door.

Ik kom echt steeds dichterbij om 'n factory restore te doen (Weet iemand precies hoe .. zodat die écht alles hersteld?), alleen ben ik dan ook meteen al m'n contactgegevens kwijt en dat zou ik wel heel erg jammer vinden.
Dit is niet waar. Hij moet alleen alles opnieuw syncen via itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik ben een complete Iphone n00b en heb daarom waarschijnlijk niet zo'n ingewikkelde vraag.

Ik krijg vandaag een bericht dat ik een voicemail heb. Er word mij dan het volgende gevraagd: Om uw voicemail op te halen moet u eert een wachtwoord en begroeting instellen.

Daar gaat het al mis. Hij accepteert het door mij gekozen wachtwoord niet.

Ik hoop dat dit vaker voorkomt en dat iemand me hier mee kan helpen.

Greetz

• Pilske
Sigma2k8 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

Dit is niet waar. Hij moet alleen alles opnieuw syncen via itunes.
Ik heb 'n beetje 'n hectische week, daarom nu pas een reply:

Maar als je toch 'n factory restore uitvoert en je laat hem daarna weer syncen via iTunes maak je toch al je werk ongedaan? Onder syncen versta ik 'n backup terugzetten, te weten: ik heb al m'n contacten met de hand erin gezet, of gaat die dan nog steeds die contacten op m'n iPhone syncen? Misschien is het 'n idee om dat eerst via gmail helemaal in te stellen en dan de contacten naar de iPhone te syncen.

@ktart:
Jep, zeker dat dat niet werkt. Ik heb alle configs van die site geinstalleerd en nog steeds nul response. Voor de zekerheid, je moet zo'n mobileconfig installeren, iPhone uit en aanzetten en dan zou het moeten werken toch?

Ik denk dat het probleem bij mij zit bij het feit dat ik totaal nérgens meer 'n optie tot visual voicemail heb, niet als ik op voicemail tik onder de telefoon functie en er staat ook geen melding (nergens) van visual voicemail als ik bij instellingen-netwerk kijk.
Misschien kan ik beter de vraag stellen hoe ik m'n contactpersonen het beste kan syncen ..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik ben mijn VVM kwijtgeraakt na een restore (mail met exchange functioneert namelijk niet goed). Nog een keer een restore gedaan via iTunes en ook de netwerkinstellingen gewist, maar dat helpt allemaal niet.
Bij T-mobile weten ze ook van niks, dus die gaan het nu uitzoeken (zeggen ze).

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Heeft iemand nog ideeën voor dit probleem, ik heb inmiddels 'n tweede mailtje van T-Mobile klantenservice terug (volgens mij beschouwen ze mij echt als 'n halve gare). Ik kreeg verteld dat ik de netwerkinstellingen moest resetten, dat had ik al 'n keer of 10 gedaan. Daarna zeggen ze dat ik ze moet bellen als dat niet werkte ...

Nouja ik ga maar eens 'n middagje contacten overtypen in m'n gmail contactpersonen en dan reset ik dat hele apparaat wel, HOPELIJK is m'n VVM dan terug anders word ik helemaal gek.

Mocht iemand dus voor vanavond nog 'n oplossing bedenken laat het dan even horen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:56
Ik heb wel een mobile config file voor je waar ik tethering, mms , vvm mee werkt maar die moet ik dan wel even naar je iphone mailen. Dus als je mij je mail pmt dan kan ik hem je wel even sturen!

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
mhh ik probeerde je net 'n PM te sturen, maar je kunt ze niet ontvangen, moet je nog even instellen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
Pilske schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 14:19:
Nouja ik ga maar eens 'n middagje contacten overtypen in m'n gmail contactpersonen en dan reset ik dat hele apparaat wel, HOPELIJK is m'n VVM dan terug anders word ik helemaal gek.
Sync je contacten met outlook. Je kan ze daarna altijd namelijk weer terugsyncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
@Sigma2k8:

Thanks voor die tip, m'n contacten staan nu inmiddels veilig op outlook gesynced. Ik baal alleen als 'n malle, ik heb nu net alle inhoud en instellingen gewist en ik krijg nog steeds m'n visual voicemail niet terug :-S !!!

Is er misschien 'n mobile config die origineel van T-Mobile NL is? Ik word eerlijk gezegd 'n beetje gek van T-Mobile .. weet iemand hoe de Visual Voicemail instellingen worden geregeld ??

*edit: ik ben nu dus wel m'n vorige reservekopie terug aan het zetten ...*

*Edit2:

Tering zeg, T-Mobile heeft echt iets verkeerd gedaan bij mijn aansluiting. Mij vertellen ze dat m'n voicemail helemaal correct werkt in hun interne systemen maar ondertussen .. als ik met m'n andere mobiele telefoon naar m'n iPhone bel krijg ik te horen dat m'n T-Mobile aansluiting niet eens bestaat en dat er dus ook geen voicemail box voor bestaat. Ik heb op m'n MyT-Mobile de voicemail al aan en uit gezet, maar zonder enige verandering. Morgen ochtend meteen de klantenservice lastigvallen en daarna naar de T-Mobile shop.*

[ Voor 42% gewijzigd door Pilske op 16-08-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Vandaag maar weer de T-Mobile klantenservice gebeld, allereerst om m'n voicemail überhaupt aan te laten zetten .. wat ze niet gelukt is. 'n Vriendelijke dame aan de telefoon had me beloofd m'n hele voicemailbox te resetten en dat ik daarna na 'n kwartier m'n mobiel aan en uit moest zetten. Dat heeft dus niet geholpen.

Ik heb nu dus hélemaal geen voicemail bij m'n T-Mobile abonnement en daarnaast werkt m'n visual voicemail in de verste verte nog niet.
Ze hebben nu m'n 'zaak' doorgeschoven naar de technische dienst en ik ga daar denk ik maar vragen naar één persoon waar ik nog mee handel omdat ik nu steeds 'n ander aan de telefoon krijg die ik iedere keer weer uit moet leggen wat ik allemaal al gedaan heb .. werkt niet.

Als er ondertussen nog iemand 'n idee heeft van wat ik kan proberen om m'n Voicemail / Visual Voicemail aan de gang te krijgen hoor ik het graag.

Voor de duidelijkheid, wat niet geholpen heeft:

- Netwerkinstellingen resetten op iPhone,
- Verschillende mobileconfigs proberen (van help.benm.at en iphone.tdfclan.nl),
- Inhoud & Instellingen verwijderen van de iPhone,
- T-Mobile klantenservice voicemailbox reset,
- #0020## (weet niet zeker of dit de goede code is) bellen om alle doorschakelingen e.d. te verwijderen,
- Voicemail aan-/uitzetten via My T-Mobile,
- ...

*edit: excuses voor de te vroege kick .. dacht dat er al 'n hele dag meer tussen zat*

[ Voor 3% gewijzigd door Pilske op 17-08-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem en ondanks alle suggestie hier en van TMobile kwam ik niet verder. Bij mij bleek echter de tethering settings (ingesteld zoals hier en bij IPhoneclub.nl aangegeven) het probleem te veroorzaken. Nadat ik de tethering instellingen had verwijderd werkte Visual Voice Mail weer.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Ineens werkte m'n VVM vanmiddag weer, heel vaag.. Ik kreeg n sms'je van t-mobile dat m'n voicemail aan was gezet en nu werkt alles ineens weer, vreemd verhaal van t-mobile!

Ik ben in ieder geval blij dat alles weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
flinke kick voor dit topic.

Ik heb hier een iPhone 3GS (OS 3.1.2 geen jailbreak) waarvan de visual voicemail het niet meer doet.
Wanneer mijn voicemail ingesproken wordt kan ik deze wel afluisteren door te bellen naar 1233 te bellen. Ik krijg hier echter geen sms van.

Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen:
- Tethering profiel verwijderen
- Netwerkinstellingen resetten
- T-Mobile heeft de voicemail gereset

Wat kan ik nu nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Eindelijk werkt Visual voicemail het weer :P

Lees de volgende topic: http://www.iphoneclub.nl/...ual-voicemail-meer-4.html

Antwoord staat er in en nu werkt visual voicemail/tethering weer!
Pagina: 1