GSMWeb.nl Garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Hallo iedereen die dit leest,

Ik heb afgelopen woensdag (7 augustus) een hoesje voor mijn telefoon gestuurd naar GSMWeb.nl, vanwege een RMA. Nu heb ik hem al terug, terwijl dit ongeveer 4 weken zou duren. Ik heb het hoesje terug, maar hij is nog steeds kapot. Ik heb er ook een brief bijgekregen met de code: Code B. Code B betekend, reparatie binnen garantie, maar hij is helemaal niet gerepareerd. Ik heb afgelopen vrijdag ook al een mailtje gehad, dat die is doorgestuurd naar het reparatiecentrum, maar daar hebben ze HELEMAAL niets aan het hoesje gedaan om hem te maken. Het hoesje is net geen 6 maanden oud. Is hier nog iets tegen te doen? Ik ben nu 27,50 kwijt voor het hoesje en 7 euro kwijt voor de verzendkosten. En nog is die niet gerepareerd. Wat kan ik doen nu? Ik heb ze al een e-mail gestuurd op 2 e-mailadressen, maar zo ga je niet met je klanten om (zeg maar als ik het fout heb).

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Verwijderd

Het eerste dat je dient te doen is hier een nachtje over slapen. Je gal spuwen op internet is niet de meest effectieve manier om tot een oplossing te komen. Wacht eerst eens de reactie af van de shop.

Om je toch nog een beetje op weg te helpen: wat is de schade aan het tasje? Is het een gevolg van normale slijtage of is er een fabrikagefout?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Er is een stuk afgebroken waardoor het hoesje zijn functie verliest, het deel dat om de telefoon zit en het deel dat hem afsluit zit een mechanise tussen om hem van elkaar te schuiven, hier is een stuk van af gebroken. Ik weet niet waar het onder valt, maar het is sowieso niet gerepareerd zoals hun beweren.

Tweakers Discord

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Heb je al gebeld naar GSMWeb en hun om uitleg gevraagd op een nette en redelijke manier? Misschien is er gewoon iets mis gegaan..... om even iets 'raars' te roepen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb zoals ik al in mijn startpost zei een mail gestuurd. Als ik voor dinsdag niets heb gehoord, dan bel ik ze. Maar meestal reageren ze op doordeweekse dagen binnen een aantal uur.

Tweakers Discord

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Ok, je hebt ze dus al gemaild, maar herinner wel dat bellen wel een stuk directer is en misschien handiger is, aangezien je op die manier ook persoonlijk contact hebt, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Wel ben ik het nog steeds met mig29 eens, dat het voor mij (in ieder geval) nog steeds niet helemaal duidelijk is waarom je deze thread start, omdat er blijkbaar gewoon een misverstand is ontstaan en deze thread eigenlijk niets toevoegt aan de garantie afhandeling.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Goed, zoals hierboven al wordt aangegeven is het wel zo handig om eerst eens even de reactie van de shop af te wachten. En bedenk je dan ook even dat het op het moment weekend is :)

Meer kan je op dit moment niet doen en ik mis verder ook enige vorm van discussiewaarde, aangezien er weinig te bespreken is voordat duidelijk is wat de reactie van de shop is.

We verwachten ook hier in het Shopping Forum enige eigen inzet en in dit geval betekent dat dat je eerst probeert er met de shop uit te komen, of in elk geval ze de kans geeft om te reageren op je e-mail, voordat je hier een topic opent.

Ik doe dit topic dan ook op slot. Veel succes met de afhandeling en als je er niet uitkomt met de shop dan kan je natuurlijk altijd hier terugkomen om hulp te zoeken bij hoe je te werk kan gaan. Lees voor je daarvoor een nieuw topic opent ook even wat andere topics over garantiegevallen door, daar staan al een boel nuttige tips in :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.