Ik werd onlangs door het modje Microkid erop gewezen dat je een advertentie niet binnen 1 week meer dan 1x mag herplaatsen. Zonder pardon werd toen vervolgens mijn advertentie gewist.
Het ging als volgt:
-Ik plaats een advertentie
-Medewtweaker mailt (hij mailt, uit angst voor een ban) mij dat de prijs te hoog is.
-Ik ben het met hem eens en probeer de prijs aan te passen, dit kan niet meer in het tweakers systeem
-Dus ik sluit de advertentie en plaats een nieuwe met de juiste prijs
-vervolgens zie ik dat er nog een fout in de tekst staat (ik noem de oude prijs) en pas dit aan.
In mijn beleving heb ik netjes mijn oude advertentie opgeruimd en een nieuwe gestart om de mensen goed te informeren. Toch wordt blijkbaar gezien als iets 'strafbaars' waarop de advertentie wordt verwijderd door het modje Microkid.
Mijn vraag aan jullie: Is dit ook wat we willen bereiken met het beleid?
Mijn voorstel is:
-Deze imho onzinnige regel te laten vervallen
of
-De mogelijkheid introduceren om de prijs aan te passen
Het ging als volgt:
-Ik plaats een advertentie
-Medewtweaker mailt (hij mailt, uit angst voor een ban) mij dat de prijs te hoog is.
-Ik ben het met hem eens en probeer de prijs aan te passen, dit kan niet meer in het tweakers systeem
-Dus ik sluit de advertentie en plaats een nieuwe met de juiste prijs
-vervolgens zie ik dat er nog een fout in de tekst staat (ik noem de oude prijs) en pas dit aan.
In mijn beleving heb ik netjes mijn oude advertentie opgeruimd en een nieuwe gestart om de mensen goed te informeren. Toch wordt blijkbaar gezien als iets 'strafbaars' waarop de advertentie wordt verwijderd door het modje Microkid.
Mijn vraag aan jullie: Is dit ook wat we willen bereiken met het beleid?
Mijn voorstel is:
-Deze imho onzinnige regel te laten vervallen
of
-De mogelijkheid introduceren om de prijs aan te passen