Toon posts:

Geforce gts 250. Deed het wel maar nu geen beeld meer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2 dagen terug een geforce gts 250 gekocht. Best wel een upgrade van een geforce 7500 LE.
Ik zal beginnen te zeggen dat ik best wel een leek ben met videokaarten en alles dus ik zal proberen zoveel mogelijk uit te leggen wat ik weet.
Ik kan ook niet kijken want ben niet thuis nu ( kan namelijk niets zien op mijn beeldscherm).

Ik heb een hp pavillion 7760.nl met 2gb werkgeheugen en een dual core prossesor.
Ik weet ook dat er binnen in mijn kast staat dat hij 300 watt output ( als ik dat goed begrepen heb).
de doos van de gts 250 zegt dat je minimaal 450watt nodig heb maar hij heeft het 1,5 dag prima gedaan.

Totdat.....
ik probeerde om het bijgeleverde geluidskabeltje aan te sluiten zodat hij door mijn hdmi naar mijn tv het geluid kan afspelen om film e.d. te kijken.
Eerst lukte dat niet maar had ik nog wel beeld. toen ik heb zo had aangesloten zoals ze mijn dat in de winkel hadden uitgelegd, was mijn beeld weg.

ik alles weer los gehaald voeding gecheckt of hij er nog goed in zat, geluidskabel er weer uit en weer aan.
geen beeld. nog een keer uit weer aan, geen beeld. Maar wel het geluid van windows dat opstart.

Toen dacht ik, ik doe gewoon de oude videokaart er weer in maar dat mocht ook niet baten.
dus nu zit ik vast ik weet het niet meer kunnen jullie mij verder helpen???

Gr Chris

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:27

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dood mobo misschien ? neem ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er even bij ;)

Signature

Verwijderd

Weet niet wat de rest van de PC is maar normaal gesproken is die voeding toch wel erg aan de krappe kant. Een HD4770 was een veel betere optie geweest, is namelijk veel zuiniger ongeveer even snel en beter op de toekomst voorbereid met DX10.1 en goedkoper. ;)

Maar zoal hierboven al gezegd wordt gewoon gaan testen wij zijn ook niet helderziend. ;)