Macbook Pro inkoopactie

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-01 16:44
Hallo Tweakers,

Ik heb een volgend plan.. Ik ben benieuwd of andere mensen hier interesse in hebben!

Ik heb al geruime tijd op zoek naar een nieuwe macbook voor mezelf, maar heb op dit moment de centen niet voor mijn droommachine.. :P.. Ik zijn genoeg mensen op tweakers die al wel eens Macbook bij Electronic King (ebay) gekocht hebben.. Ik heb dat een paar jaar terug al gedaan en het werkt fantastisch..
Nu wil ik proberen hun zover te krijgen dat ze ons meer korting gaan geven dan normaal.. Mijn vriendin heeft net een nieuwe Macbook Pro 13" (standaard model), voor 950 euro incl verzending! Dat scheelt toch ff 200 euries.. Ik heb alles laten verzenden vanuit de UK, zodat ik geen gezeik krijg met BTW en Invoerrechten..

Mocht je serieus interesse hebben in een macbook voor iets wat minder geld ;), hoor ik graag van jullie.. Misschien dat wel het een en het ander kan regelen.. Mijn tweaker feedback zegt +12.. Wat ik verder doe kun je lezen op www.mikevanderzanden.nl.. Beetje om het vertrouwen op te wekken.. :)

Naar mate de animo ga ik contact opnemen met Electronic King om te kijken wat er mogelijk is.. :9~ :9~ >:) >:)

Mocht dit van Gathering niet mogen, excuses.. lol..

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:20

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Ik heb geen interesse in een Macbook Pro maar ik heb je website wel even bekeken. Leuk om te lezen hoe je naar je bronzen medaille toe gewerkt hebt op de spelen. Erg knap! Zet hem op.

Ik ben wel nieuwsgierig wie die man op de foto van je website is (als je hem opent) want die lijkt niet op de foto die ik van jou op de website zie.

Succes met je actie. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen je inspanningen zal waarderen. Ik heb een anderhalf jaar geleden ooit een inkoopactie gehouden voor ultrasim en xsim voor de iPhone. Dat was weliswaar op iPhoneclub maar sommige aantijgingen die ik kreeg waren niet mals. Ik had alles eerlijk geregeld en toch zaten er zeer vervelende mensen tussen. Dus trek je niks van zeikerds aan.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Einde aan de Inkoopacties

Nuff said... Het mag dus niet... lol :?

Ey!! Macarena \o/

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22
Helaas zijn inkoopacties op GoT niet toegestaan. Meer details zijn te vinden in de bovenstaande link. Deze krijg dus een slotje :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.