Hallo Tweakers,
Ik heb een volgend plan.. Ik ben benieuwd of andere mensen hier interesse in hebben!
Ik heb al geruime tijd op zoek naar een nieuwe macbook voor mezelf, maar heb op dit moment de centen niet voor mijn droommachine..
.. Ik zijn genoeg mensen op tweakers die al wel eens Macbook bij Electronic King (ebay) gekocht hebben.. Ik heb dat een paar jaar terug al gedaan en het werkt fantastisch..
Nu wil ik proberen hun zover te krijgen dat ze ons meer korting gaan geven dan normaal.. Mijn vriendin heeft net een nieuwe Macbook Pro 13" (standaard model), voor 950 euro incl verzending! Dat scheelt toch ff 200 euries.. Ik heb alles laten verzenden vanuit de UK, zodat ik geen gezeik krijg met BTW en Invoerrechten..
Mocht je serieus interesse hebben in een macbook voor iets wat minder geld
, hoor ik graag van jullie.. Misschien dat wel het een en het ander kan regelen.. Mijn tweaker feedback zegt +12.. Wat ik verder doe kun je lezen op www.mikevanderzanden.nl.. Beetje om het vertrouwen op te wekken.. 
Naar mate de animo ga ik contact opnemen met Electronic King om te kijken wat er mogelijk is..
Mocht dit van Gathering niet mogen, excuses.. lol..
Ik heb een volgend plan.. Ik ben benieuwd of andere mensen hier interesse in hebben!
Ik heb al geruime tijd op zoek naar een nieuwe macbook voor mezelf, maar heb op dit moment de centen niet voor mijn droommachine..
Nu wil ik proberen hun zover te krijgen dat ze ons meer korting gaan geven dan normaal.. Mijn vriendin heeft net een nieuwe Macbook Pro 13" (standaard model), voor 950 euro incl verzending! Dat scheelt toch ff 200 euries.. Ik heb alles laten verzenden vanuit de UK, zodat ik geen gezeik krijg met BTW en Invoerrechten..
Mocht je serieus interesse hebben in een macbook voor iets wat minder geld
Naar mate de animo ga ik contact opnemen met Electronic King om te kijken wat er mogelijk is..
Mocht dit van Gathering niet mogen, excuses.. lol..