Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook Express 6 verwisselt email berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk weet iemand hier wat op. Ik heb het volgende probleem met Outlook Express (Windows Mail). Nu krijg ik via een extern pop account de laatste tijd mail binnen die in eerste instantie gewoon binnen komt en te zien is in het overzicht. Het vreemde is het volgende. In de preview mode zie je een email, klik je erop om hem groot te zien dan laat het programma een andere mail zien.

Soms worden ook nummers in emails verandert, in preview mode zie je het ene nummer als je de email echt open klikt een ander nummer. Vreemd.

Dit gebeurt maar bij 1 van de mappen zo, niet bij allemaal.

Heb bedacht misschien een probleem met de map waar deze mail in binnen komt. Echter, nieuwe map aangemaakt en mail daar laten binnen komen, echter, dit helpt ook niet.

Ben een beetje ten einde raad en weinig info hierover gevonden op internet. Ik wil niet graag de hele boel weer formateren (aangezien ook niet zeker is of dat het probleem oplost). Weet iemand misschien wat hier aan de hand is en hoe dit op te lossen?

Het enige wat ik zelf nog kan bedenken is dat de virus scanner iets doet. Ik gebruik sinds een maandje ESET NOD32 4 ipv versie 3. De rest is redelijk standaard.