Toon posts:

KPN OpReis Europa: 2,95 of 7,95 per MB...foutje op KPN.com?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgenochtend op vakantie, dus nog even snel KPN OpReis Europa aangezet. Toch voor de zekerheid ook nog even checken wat de tarieven voor data zijn. En daar was de verwarring .... volgens http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/gsm-abonnement-2.htm kost het (in combinatie met Surf en Mail) 2,95
Maar volgens http://www.kpn.com/web/show/id=86687 kost het 7,95 ..... ff 1200 bellen dus
De dame is zeker een half uur aan het navragen geweest en kon geen uitsluitsel geven, of ik een klacht/vraag wilde mailen en de screenshots wilde bijvoegen. Was leuk geweest als ze de mogelijkheid bieden om een attachment mee te sturen ....

Ik moest maar uitgaan van het hoge tarief waarop ik verbaasd reageerde dat ik toch echt uit ging van het lage tarief ;)

Er zal vast ergens iets staan als 'onder voorbehoud van typefouten' ofzo ... maar toch denk ik dat ze het daar niet mee gaan redden, zelfs de helpdesk kon mij immers geen uitsluitsel geven. Dan heb volgens mij gedaan wat ik kon.....

Mocht het zo zijn dat KPN de website aanpast naar aanleiding van de klacht die ik heb ingediend en je bent geschrokken van de hoge telefoonrekening na je vakantie vanwege datagebruik .... dan deel ik de screenshots graag met je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

In de tweede link staat: "voor dataverbruik binnen de EU geldt een tarief van € 7,95 per Mb." Oftewel 7,95 per Megabit. Neem aan dat dat Megabyte moet zijn, dus ze zitten in elkgeval te prutsen bij kpn vwb hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd, die was me nog niet eens opgevallen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

64 euro per MB?

8)7

belgacom is nog goedkoper, en dat zegt wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Ik heb zelf geen kpn, maar het lijkt erop dat die 7,95 de kosten zijn per MB (gaan we even van uit) voor iemand met een abonnement. Die 2,95 zijn de kosten als je een surf&mail abonnement hebt. Binnen NL gratis, in europa kost je dat 2.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Ik vermoed dat het verschil em zit dat KPNopReis geen databundel-optie is en Surf&Mail wel.
Het verschil blijft echter wel behoorlijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Vaak loont het om in het land van bestemming een prepaidkaartje te kopen om mee te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:08:
Ik heb zelf geen kpn, maar het lijkt erop dat die 7,95 de kosten zijn per MB (gaan we even van uit) voor iemand met een abonnement. Die 2,95 zijn de kosten als je een surf&mail abonnement hebt. Binnen NL gratis, in europa kost je dat 2.95.
Zonder Surf en Mail is het 3,95 volgens http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/gsm-abonnement-2.htm
Dus dat kan het ook niet zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Ik heb dat een paar weken geleden ook opgemerkt en volgens mij zit het als volgt: KPN OpReis Europa is een gratis voordeeloptie voor bellen en smsen (scheelt behoorlijk wat), maar dataverbruik wordt dan 7,95 euro per MB ipv 3,95 euro per MB die bij de standaard KPN Flexibel abonnementen geldt. Of je Surf & Mail Totaal wel of niet hebt, maakt verder niets uit omdat buitenland toch niet in die bundel zit...
Pagina: 1