Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
Ik heb een Samsung Pixon, Alleen heb ik deze een keer per ongeluk in me werk broek gedaan. Die is helemaal stoffig. Ik had er ook nog sleutels in. Was helemaal vergeten dat me telefoon in deze zak zat.

Nu heb ik best wel irritante krassen op men schermpje. Ik gebruik vooral mijn vingers en geen pennetje op mijn pixon.

Is er een manier om van die krassen af te komen. Moet toch wel te doen zijn voor mij als een tweaker :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht voordat je hier een nieuw topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
Ik kon bijna niks vinden dat te maken heeft met een touchscreen, sommige wel. maar niet echt geschikt voorm mijn kleinere scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat is 'sommige'?

'Sommige' zoals het albekende displex ofzo? Dat werkt goed op non-touchscreen schermpjes...
Of dat op touchscreenschermen ook zo werkt ligt aan het soort touchscreen denk ik zo: capacitief / resistief..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

onder garantie proberen terug te gaan naar winkel ;)

Oproepen tot fraude kunnen we niet waarderen, laat dat in het vervolg.

[ Voor 44% gewijzigd door pven op 11-08-2009 22:31 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

R-B schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:12:
onder garantie proberen terug te gaan naar winkel ;)
En dan zeiken sommige mensen waarom produkten zo duur zijn en garantie zo moeilijk.......

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
Ok, Ik heb deze telefoon via KPN met een 2 jarig abonnement. Telefoon is een Samsung Pixon M8800
En er zitten krassen op het scherm. En mijn touchscreen werkt af en toe niet. moet echt wachten tot hij weer accepteer wat ik aanraak.

Maar mijn grootste zorg was dat ze hem niet zullen maken, omdat die krassen door mij komen.
Dus ik kan wel garantie krijgen nu. Als het wel kan bel ik ze morgen gelijk. Heb ik 1 zorg minder aan me kop O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
okkii schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:23:
Maar mijn grootste zorg was dat ze hem niet zullen maken, omdat die krassen door mij komen.
Dus ik kan wel garantie krijgen nu. Als het wel kan bel ik ze morgen gelijk. Heb ik 1 zorg minder aan me kop O-)
Wat ga je ze dan vertellen: 'ik deed niets en plots zaten er krassen op mijn scherm'? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
neej maar me touchscreen werkt soms ook weer niet. ik raak bijv, menu maar hij reageert niet. Dus er is iets kapot aan dat.

Maar was wel even vergeten dat dat wel onder garantie valt.
Pagina: 1