USB-port, geeft wel stroom, verstuurt geen data?

Pagina: 1
Acties:

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09-2025
Tijdens het gamen deed m'n muis het opeens niet meer (ik heb een G5), hierbij brandt er aan de onderkant een lampje en op de bovenkant brandt ook een lampje om de snelheid (aantal DPI) van de muis aan te geven. Het lampje van de DPI brandde niet meer, maar die onderin de muis wel. De usb-port geeft dus wel stroom, maar voor de rest doet hij niks meer? De andere USB-port doet het wel gewoon goed. Als ik een webcam in de kapotte usb-port doe gaat er wel een ledje branden op de webcam, maar windows ziet helemaal niet dat ik een webcam heb aangesloten, met een andere usb-port heb ik dit probleem niet, how come dat ie wel stroom geeft maar geen data als het ware doorgeeft? En des te belangrijker, hoe fix ik dit? Alvast bedankt. :)

Heb een MSI platinum P7N moederbord, heb ook nieuwe drivers geinstalleerd voor m'n chipset (als dat er toe doet?), maar dit hielp niet

[ Voor 8% gewijzigd door Bullit1991 op 07-08-2009 17:57 ]

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik denk dat je dit niet 1,2,3 fixt. Lijkt me eerder een hardware defect aan het moederbord.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2