Aangezien ik op mijn werk geregeld op GoT het een en ander bekijk of nazoek, log ik dagelijks in. Dit omdat mijn collega's ook van deze computer gebruik maken en het toch wel zo fijn is om te weten dat ze niet bij je 'persoonlijke posts' kunnen komen (of dingen doen waar ik verantwoordelijk voor wordt gehouden).
Bij het inloggen staat een optie hiervoor:
Vergrendel deze sessie aan mijn IP (12.34.56.789) Sessie levensduur:
welke standaard op 1 jaar staat ingesteld.
Ik verander deze dan naar bijvoorbeeld 6 uur, waarna ik op inloggen druk... De volgende dag sta ik echter geregeld wel eens ingelogd
Achteraf ben ik dan vergeten om het vinkje voor dit 'vergrendel deze sessie' aan te vinken... Erg vervelend dus (en ja, 'loguit' werkt ook maar dan moet je er wel aan denken).
Is het niet mogelijk om, als ik de sessie levensduur verander (dus van 1 jaar naar iets anders) dit hokje automatisch wordt aangevinkt?
Bij het inloggen staat een optie hiervoor:
Vergrendel deze sessie aan mijn IP (12.34.56.789) Sessie levensduur:
welke standaard op 1 jaar staat ingesteld.
Ik verander deze dan naar bijvoorbeeld 6 uur, waarna ik op inloggen druk... De volgende dag sta ik echter geregeld wel eens ingelogd
Achteraf ben ik dan vergeten om het vinkje voor dit 'vergrendel deze sessie' aan te vinken... Erg vervelend dus (en ja, 'loguit' werkt ook maar dan moet je er wel aan denken).
Is het niet mogelijk om, als ik de sessie levensduur verander (dus van 1 jaar naar iets anders) dit hokje automatisch wordt aangevinkt?