Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[forum/feat] Vergrendel deze sessie aan IP

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik op mijn werk geregeld op GoT het een en ander bekijk of nazoek, log ik dagelijks in. Dit omdat mijn collega's ook van deze computer gebruik maken en het toch wel zo fijn is om te weten dat ze niet bij je 'persoonlijke posts' kunnen komen (of dingen doen waar ik verantwoordelijk voor wordt gehouden).

Bij het inloggen staat een optie hiervoor:

Vergrendel deze sessie aan mijn IP (12.34.56.789) Sessie levensduur:
welke standaard op 1 jaar staat ingesteld.

Ik verander deze dan naar bijvoorbeeld 6 uur, waarna ik op inloggen druk... De volgende dag sta ik echter geregeld wel eens ingelogd

Achteraf ben ik dan vergeten om het vinkje voor dit 'vergrendel deze sessie' aan te vinken... Erg vervelend dus (en ja, 'loguit' werkt ook maar dan moet je er wel aan denken).

Is het niet mogelijk om, als ik de sessie levensduur verander (dus van 1 jaar naar iets anders) dit hokje automatisch wordt aangevinkt?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zouden die twee in relatie met elkaar staan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:21

momania

iPhone 30! Bam!

Je cookie op 6 uur instellen zou moeten werken... waarschijnlijk heb je nog tien tallen sessies van een jaar open staan op die machine en krijg je iedere keer een nieuw random ip adres waar nog steeds een sessie aan hangt. Heb je al eens bij je sessie overzicht gekeken? http://tweakers.net/my.tnet/sessions ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:42:
Je cookie op 6 uur instellen zou moeten werken... waarschijnlijk heb je nog tien tallen sessies van een jaar open staan op die machine en krijg je iedere keer een nieuw random ip adres waar nog steeds een sessie aan hangt. Heb je al eens bij je sessie overzicht gekeken? http://tweakers.net/my.tnet/sessions ?
Ja daar staan gewoon netjes zoals het hoort 2 sessies aan

@BtM909: ik neem aan dat de optie (vergrenden aan IP) bedoelt is om automatisch na die tijdsduur je uit te loggen? Of begrijp ik de optie verkeerd?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:51:

@BtM909: ik neem aan dat de optie (vergrenden aan IP) bedoelt is om automatisch na die tijdsduur je uit te loggen? Of begrijp ik de optie verkeerd?
Forum FAQ #login-out
Mensen met een vast IP-adres kunnen Vergrendel deze sessie aan mijn IP (xxx.xxx.xxx.xxx) kiezen. Dit betekent dat je session-ID en je IP-adres gekoppeld worden. Probeert nu een ander IP-adres gebruik te maken van die sessie dan wordt deze sessie uitgelogd. Als je IP-adres tijdens je sessie dus verandert (proxies, of je hebt een dynamisch IP), dan word je uitgelogd.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dan is die optie dus anders dan ik dacht waar de optie voor bedoelt was :P Mijn excuses, dan slaat dit hele topic dus nergens op :(

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

zonde van de db ruimte! :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.