Ipod Touch OS 3.0 +Nikeplus

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 16:23
Ik overweeg om OS 3.0 op mijn Ipod Touch te zetten. Nu wil eerst weten of het mogelijk is om gelijktijdig een draadloze blutooth koptelefoon (mogelijk met de nieuwe OS) te gebruiken in combinatie met Nikeplus (de ingebouwde hardloopsoftware). Ik meen namelijk dat de voetpod bij Nikeplus ook met blutooth werkt. Of gaat dit conflicten geven? Op de site van Apple kan ik hier niets over vinden...

Greetzz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Tegels schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:37:
Ik overweeg om OS 3.0 op mijn Ipod Touch te zetten. Nu wil eerst weten of het mogelijk is om gelijktijdig een draadloze blutooth koptelefoon (mogelijk met de nieuwe OS) te gebruiken in combinatie met Nikeplus (de ingebouwde hardloopsoftware). Ik meen namelijk dat de voetpod bij Nikeplus ook met blutooth werkt. Of gaat dit conflicten geven? Op de site van Apple kan ik hier niets over vinden...

Greetzz....
Google op nike plus bluetooth headphone
->
http://discussions.apple....threadID=2047137&tstart=0

Ook te vinden op de eerste pagina met discussies over Nike+ op het Apple discussieforum trouwens.

Maak me ajb niet wijs dat je echt gezocht hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 07-08-2009 17:18 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals Zpottr al aangeeft is je vraag met een eenvoudige zoekquery via Google te vinden. Je geeft wel aan de je op de site van Apple niets kan vinden, maar de vraag is dan vaak: waar heb je op gezocht, welke andere bronnen heb je geraadpleegd? Misschien dat je net de verkeerde steekwoorden hebt gebruikt. De volgende keer kun je dan wellicht beter je eigen vraag beantwoorden, of kunnen wij je beter op weghelpen met de juiste zoektermen :) Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.