Toon posts:

bluescrean fullscreen game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik zit met een probleempje: Ik wil graag voor mijn jongste zoon Harry Potter en de geheime kamer(2de deel:P)
installeren op mijn pc. Ik heb het spel ge installeert en ik wil het opstarten.. alles gaat goed ..TOT. het spel fullscreen gaat:N. Volgens mij is mijn geheugen up-todate.;)

Bij voorbaat heel erg bedankt;), en liefs carla. :)

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

wat voor foutmelding krijg je te zien bij je bluescreen?
Heb je ook specs?
is dit legale software?

zoveel vragen. maar voorlopig eerst even de specifieke foutmelding van je bluescreen, crashed je videodriver of heb je een ander probleem?

bvd.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 08:42
Staat er bijvoorbeeld iets in het logboek o.i.d.

Probeer anders eens te achterhalen of je de laatste drivers hebt. En is het spel geschikt voor de PC waarop je het probeert te installeren?

[ Voor 24% gewijzigd door Acid__Burn op 07-08-2009 14:40 ]

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:28

Dima_2005

T.net-verslaafde

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Stuur ons eens een screenshot van dat programma... Is veel duidelijker

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Acid__Burn schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:40:

Probeer anders eens te achterhalen of je de laatste drivers hebt. En is het spel geschikt voor de PC waarop je het probeert te installeren?
Hoi,
ehmm.. er staat inderdaad niet bij dat het voor vista is.. zal dit veel uitmaken? drivers hoe kan ik dat controlen?
bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Acid__Burn schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:40:

Hoi, als eerste bedankt voor de snelle reactie:)!
Ik heb heel de ochtend op internet gekeken wat het kon zijn.. op sites maar ben nog niet op een oplossing gekomen .. iemand nog tips?. hoe moet ik de drivers controleren..
bvd. carla x

Verwijderd

Topicstarter
ps: het is een cd gewoon uit de winkel legaal dus;)
dankje.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
"Harry Potter and the Chamber of Secrets" werkt bij ongeveer de helft niet onder Vista, Je zou Windows XP compatibility mode kunnen uitproberen, en/of installeren als administrator.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:36:
[...]

Hoi, als eerste bedankt voor de snelle reactie:)!
Ik heb heel de ochtend op internet gekeken wat het kon zijn.. op sites maar ben nog niet op een oplossing gekomen .. iemand nog tips?. hoe moet ik de drivers controleren..
bvd. carla x
Je kunt bijvoorbeeld op google zoeken, en bijvoorbeeld bij Intel (zie eerste hit) een check op je systeem laten uitvoeren voor de laatste drivers.

Zoek anders eens in Apparaatbeheer (Start -> Configuratiescherm -> Hardware en Geluiden -> Apparaatbeheer) naar je grafische kaart, en bijvoorbeeld je moederbord. Ga daarna naar de site van de fabrikant, en zoek de laatste drivers op.

Overigens als je googled dan vindt je meer mensen met problemen om deze game op Vista te draaien. Lijkt dus een groter probleem...

Je kunt de game proberen onder compabiliteitsmodus...

Ik kan me ook herinneren dat er een applicatie voor was die op dit forum genoemd werd, maar die kan ik zo snel even niet meer terug vinden... :o

[ Voor 8% gewijzigd door Acid__Burn op 07-08-2009 16:52 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Acid__Burn schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:49:
[...]

Je kunt bijvoorbeeld op google zoeken, en bijvoorbeeld bij Intel (zie eerste hit) een check op je systeem laten uitvoeren voor de laatste drivers.

Zoek anders eens in Apparaatbeheer (Start -> Configuratiescherm -> Hardware en Geluiden -> Apparaatbeheer) naar je grafische kaart, en bijvoorbeeld je moederbord. Ga daarna naar de site van de fabrikant, en zoek de laatste drivers op.

Overigens als je googled dan vindt je meer mensen met problemen om deze game op Vista te draaien. Lijkt dus een groter probleem...

Je kunt de game proberen onder compabiliteitsmodus...

Ik kan me ook herinneren dat er een applicatie voor was die op dit forum genoemd werd, maar die kan ik zo snel even niet meer terug vinden... :o
Heel erg bedankt ik ga het uitzoeken:) op internet is het eerlijk gezegt heel moeilijk voor mij omdat ik niet heel veel van computers weet ;) Heel erg bedankt voor deze goede tips;)
:)

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

probeer is de rechtermuis knop op de snelkoppeling en dan bij compabiliteiten windows XP selecteren en uitvoeren als administrator?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:30:
[...]

Heel erg bedankt ik ga het uitzoeken:) op internet is het eerlijk gezegt heel moeilijk voor mij omdat ik niet heel veel van computers weet ;) Heel erg bedankt voor deze goede tips;)
:)
Mocht je er niet uitkomen, kun je altijd nog even zoeken naar de applicatie waar ik over sprak. Volgens mij geeft die applicatie aan welke drivers je kan updaten.

Maar gok dat djexplo gelijk had, en dat het aan de game ligt. Hier zal dan binnenkort wel een work-around of patch voor komen denk ik.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hou er rekening mee dat dit forum voor de wat 'gevorderde' computergebruikers is.

Dacht dat dit spel al van ergens begin 2002 is (edit, volgens mij een heel oud spel al), kijk anders op de site van de makers/uitgever of er mogelijk nog updates zijn uitgebracht voor dit spel, om het speelbaar te maken voor vista.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 17:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.. hoe kan ik de game proberen in compabiliteitsmodus?
bedankt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rechtermuis op snelkoppeling -> eigenschappen:
Afbeeldingslocatie: http://flwiblogt.files.wordpress.com/2008/06/audio_compatibiliteitsmodus.png

Zet onderaan dan ook vinkje "uitvoeren als administrator" aan.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 17:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:43:
Rechtermuis op snelkoppeling -> eigenschappen:
[afbeelding]

Zet onderaan dan ook vinkje "uitvoeren als administrator" aan.
SUPER BEDANKT MENSEN!!!!!! het is me gelukt met compatibliteitsmodus super bedankt voor de hulp(y);).
:*) _/-\o_
Pagina: 1