hoeveel wordt een 430TX based moederbord langzamer al ik er meer dan 64Mb geheugen in gooi? (430TX -> tot 64Mb cachable)
Maak je niet zo druk joh. Ik heb zelf 128Mb in me Soyo5BT5 bordje, en het is veel beter dan 64Mb. Vooral onder win2k
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik heb hier 320MB in een bordje dat 256MB kan cachen... Ik maak me nergens druk om, dat doet mijn K6/3 wel...
Nee, de TX cached maar 64MB. Het is handig/verstandig om voor je K6/2 strax de CXT functies aan te zetten met een tool genaamd "CTU" of met SetK6, dan valt de traagheid van uncached memory wel wat mee. Ten slotte is het SDRAM, dus dat valt wel mee (vroeger met dat trage EDO ram met 4 waitstates op 66MHz was cachen echt een noodzaak)
Nee, de TX cached maar 64MB. Het is handig/verstandig om voor je K6/2 strax de CXT functies aan te zetten met een tool genaamd "CTU" of met SetK6, dan valt de traagheid van uncached memory wel wat mee. Ten slotte is het SDRAM, dus dat valt wel mee (vroeger met dat trage EDO ram met 4 waitstates op 66MHz was cachen echt een noodzaak)