Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

'Werkt niet meer' Vista problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe pc, waar ik ook Vista Ultimate 64bit op het staan.

Allemaal leuk en wel natuurlijk, alleen heb ik nu niet bepaald een encyclopedie aan computer kennis tot mijn beschikking.

De machine die ik nu heb is bedoeld om op te gamen, en daar gebruik ik hem ook grotendeels voor, alleen nu ondervind ik een aantal problemen.

Zo krijg ik bij veel games (en demo's) telkens de melding; 'Ceasar IV Werkt niet meer', of 'DiRT Werkt niet meer'. Dit krijg ik soms als ik de game op start, of als ik daadwerkelijk wil beginnen aan een potje racen, en/of bouwen etc.

Ook bij andere games heb ik redelijk vaak het 'Werkt niet meer' foutmelding gekregen, waardoor ik de game dus weer moest herinstaleren. Andere games die het de dag ervoor deden werken de dag erop opeens gewoon niet meer.

Ik heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt, en zou het op prijs stellen als iemand misschien een oplossing heeft voor mijn proble(e)m(en).

Ik heb Google al afgestruind in de hoop een oplossing te vinden, maar tevergeefs,

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 18:46

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zelf al iets geprobeerd?

Wat je zou kunnen proberen;
- Recovery punt aanroepen
- Drivers updaten
- Logboek nalopen

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:08

TheVMaster

Moderator WOS
De info die je plaatst is vrij algemeen. Daarbij kom je niet verder dan 'applicatie x werkt niet meer' meldingen. Nu moet ik wel zeggen dat je Google hebt afgestruind, maar verder blijkt nergens uit dat je de 'standaard' zaken hebt doorgelopen voordat je hier post. Mischien moet je de GoT Huisregels nog eens doornemen?

Je zou hierbij kunnen denken aan de specs van je hardware, of je de laatste drivers gebruikt etc. Er zou toch iets moeten zijn (Task manager/Resource Monitor gebruiken misschien?) wat ervoor zorgt dat de games 'zomaar' ineens niet meer werken. Je pc opnieuw installeren misschien....?

Dicht wegens te algemene TS en te weinig aantonbare inzet.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 07-08-2009 16:49 ]

Dit topic is gesloten.