Toon posts:

sapphire makkelijk te overclocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

binnekort zou ik mij een nieuwe pc willen aanschaffen en zou mij willen verdiepen in het overclocken.
nu ik heb al heel wat zitten lezen en mijn ogen zijn gevallen op de processor i7 920, moederbord p6t x58.
nu ben ik aan het kijken voor een grafische kaart. ik zie dat er veel word geclockt met sapphire.
wat vinden jullie van de hd4870 1gb gddr5 750mhz? of is sapphire toch niet zo goed om te overclocken ? of zou ik beter iets totaal anders nemen. het systeem dat ik zou willen samen stellen zou rond de 1000 euro moeten liggen. graag jullie raad

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Met 1000 euro budget kun je ook een HD4890 OC van Sapphire overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
daar van de black edition nemen ? ik ben beginnende tweaker dus sorry voor al de vragen. ook vind ik mijn weg maar niet in dat ram geheugen. sterk uiteenlopende prijzen,snelheden. wat past er nu goed op de p6t. uiteraard wil ik met die pc terug eventjes voort kunnen en toch het maximum eruit te halen.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Geheugen is toch niet zo lastig voor een p6t? Elk DDR3 reepje voldoet wel.

De Black edition is inderdaad interessanter voor OC doeleinden. Heb zelf de Sapphire HD4890 1GB Vapor-X.

Lees dit ook nog even goed door: Thandor in "nieuw systeem kopen"

[ Voor 21% gewijzigd door Arnout op 07-08-2009 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
owkej , content van de vapor-x? hoe zit het met de koeling voldoet die van de black edition of vapor-x als je die overclockt? ook heb ik gelezen dat de black edition redelijk veel kabaal maakt.