Toon posts:

Philips SHN5500 koptelefoon geluidsproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een philips eh..SHN5500 waar ik erg tevreden over ben. Nu heb ik echter een paar problemen met dat ding, te weten:
-het geluid klinkt af en toe als een oude radio met slecht bereik, veel ruis dus
-soms doet de linker/rechter luidspreker het niet
-af en toe het verdwijnen van de leadzang/begeleiding
Af en toe doet dat ding het nog gewoon goed, wat ik erg raar vind. Heeft iemand ook zo'n probleem gehad en is hier misschien nog een oplossing voor te vinden? Als arme scholier heb ik namelijk niet zo'n brede geldzak

Alvast bedankt

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 12:31 . Reden: bericht van Hoedje ]

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:47
friemel eens aan de draad als je er weer last van hebt, gaat 't dan over? zo ja: kabelbreuk! en zet noise cancelation uit als 't gebeurd, mocht 't probleem weg zijn dan weetje waar 't zit..

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:53
Ik heb de titel van je topic iets verduidelijkt: "Philips SHN5500 koptelefoon geluidsproblemen" :).

Overigens hoef je geen enter na elke regel te doen. Het forum heeft automatische regelafbreking, dus je hoeft alleen tussen de alinea's de enter-toets te gebruiken. Dat leest een stuk prettiger.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Als ik af en toe aan de draad friemel, gaat het idd over... Kabelbreuk dus. Is hier iets tegen te doen? Ik gebruik dat ding namelijk vaak in de auto en dan kan ik natuurlijk niet de draad altijd stil blijven houden

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kabelbreuk betekent doorgaans dat de boel kapot is. Kun je nog garantie claimen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee... al een oud exemplaar dat ik al jaren heb.

Hij doet het als ik de kabels verschuif wel gewoon, en bij wat andere verschuiving weer niet
Pagina: 1