Recentelijk heb ik een tweedehandse imac gekocht, helemaal gelukkig! Maar ik wilde de imac (leopard 10.5) toch even opnieuw installeren, daar gaat het fout.
Ik heb zowel een officiële (grijze) imac dvd van iemand anders geprobeerd als een retail versie van leopard 10.5. Wat gaat er fout, ik heb op verschillende manieren geprobeerd om hem te herinstalleren.
- DVD erin en opnieuw opstarten
- DVD erin en opnieuw opstarten met c ingedrukt
- DVD selecteren als opstartschijf
Bij alle pogingen start de imac opnieuw op en krijg ik daarna enkel wit scherm, zwart scherm, wit scherm, zwart scherm etc. Het lijk elke keer of hij wel wat gaat doen qua geluid. Maar ik kom dus nooit in het venster waar je kan kiezen wat je wilt doen. Het lijkt wel of hij niet doorstart.
Heeft iemand een oplossing, wordt lichtelijk neurotisch hier
Bedankt alvast!
Ik heb zowel een officiële (grijze) imac dvd van iemand anders geprobeerd als een retail versie van leopard 10.5. Wat gaat er fout, ik heb op verschillende manieren geprobeerd om hem te herinstalleren.
- DVD erin en opnieuw opstarten
- DVD erin en opnieuw opstarten met c ingedrukt
- DVD selecteren als opstartschijf
Bij alle pogingen start de imac opnieuw op en krijg ik daarna enkel wit scherm, zwart scherm, wit scherm, zwart scherm etc. Het lijk elke keer of hij wel wat gaat doen qua geluid. Maar ik kom dus nooit in het venster waar je kan kiezen wat je wilt doen. Het lijkt wel of hij niet doorstart.
Heeft iemand een oplossing, wordt lichtelijk neurotisch hier
Bedankt alvast!