[ASP.NET] HTMLEditor

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
De vraag is eigenlijk heel simpel, ik zoek iets. :P
Maar wat zoek ik dan, een uitgebreide HTMLEditor. Eentje met afbeeldingen en tabellen. Nu zijn deze eisen niet heel uitgebreid en kan je zo een lijst met gratis en betaalde editors vinden. Echter ik zoek iets specifieks bij de tabellen. Namelijk het vergroten/verkleinen van kolommen en rijen zoals dit in Word kan. In alle editors (zoals fckEditor) kan je wel kolommen toevoegen en verwijderen maar niet de kolommen met de muis.

Ik ben gister al bezig geweest met zoeken en vandaag weer even, echter ik kom steeds bij de zelfde editors uit (betaald of niet)
• fckEditor
• Cute Editor

Weten jullie nog een paar editors die dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeeh, sorry, maar dit is gewoon een scriptrequest. Hier in PRG draait het om het zelf programeren. Er zijn echt wel meer editors te vinden dan deze twee alleen, ook met ongeveer net zoveel features als dat je nu opnoemt. Kunnen ze tabellen verkleinen/vergroten? Geen idee, maar dat is vrij simpel uit te zoeken ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.