heeft microsoft soms web problemen want opeens iedere avond nu dus ook kan i geen enkele microsoft service/site komen hebben anderen dit ook of zou het aan mijn kant zitten? kan ook geen verbinding met xfire krijgen maar wel de site en wat andere sites
Geef eens wat meer info 
Internetprovider, welke verbinding, foutmelding, welke browser, werken pings wel/niet, andere sites met zelfde probleem etc...
En zinnen beginnen met hoofdletters als het kan, leest wat makkelijker....
Internetprovider, welke verbinding, foutmelding, welke browser, werken pings wel/niet, andere sites met zelfde probleem etc...
En zinnen beginnen met hoofdletters als het kan, leest wat makkelijker....
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 07-08-2009 02:19 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ok even de info op een rijtje
UPC
eh?
geen foutmelding
firefox
geen idee
nu kan ik dus niet op msn/xfire of yahoo inloggen en alle andere sites doen het wel zover ik weet behalve http://www.furaffinity.net/
UPC
eh?
geen foutmelding
firefox
geen idee
nu kan ik dus niet op msn/xfire of yahoo inloggen en alle andere sites doen het wel zover ik weet behalve http://www.furaffinity.net/
Zelf zit ik momenteel ook op UPC en kan ik ook niet inloggen op msn.
Pingen van de website gaat ook niet.
Als ik een traceroute doe dan komt hij niet verder dan het netwerk van chello. Het lijkt mij dat er ergens een uplink stuk is.
Pingen van de website gaat ook niet.
Als ik een traceroute doe dan komt hij niet verder dan het netwerk van chello. Het lijkt mij dat er ergens een uplink stuk is.
"Stilte, een gat in het geluid...."
he is raar want alle andere sites doen het well normaal en progamas die internet gebruiken, maar iedere avond is er een probleem met MS
dakka, probeer jij ook eens een traceroute*, kijken waar het bij jou precies misgaat.
IP van microsoft.com is 65.55.12.249.
* start -> uitvoeren -> cmd ENTER -> tracert 65.55.12.249 ENTER
IP van microsoft.com is 65.55.12.249.
* start -> uitvoeren -> cmd ENTER -> tracert 65.55.12.249 ENTER
[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 07-08-2009 02:30 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zou wellicht te maken kunnen hebben met de RTM release van Windows 7 naar Technet/MSDN.... Ik kan zelf trouwens nog gewoon goed bij alle sites komen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
1 65.55.12.249 rapporten: de doelhost is niet berijkbaar
Maar waar gaat het mis?
Dat het niet bereikbaar is ok, dat was al bekend, maar wat is de laatste "hop" die succesvol is?
Dat het niet bereikbaar is ok, dat was al bekend, maar wat is de laatste "hop" die succesvol is?
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 07-08-2009 02:45 ]
Oscar Wilde
na 17 hops begint hij te time outen laatste was 207.46.43.184
[ Voor 114% gewijzigd door dakka op 07-08-2009 02:50 ]
Volgende keer deze site gebruiken: http://downforeveryoneorjustme.com/dakka schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 03:19:
ok nu doet msn het well maar andere sites weer niet telkens verschillende...begin nu toch te vermoeden dat het aan upc ligt want os internet valt ook iedere dag 2 keer uit ofzo
Sorry maar dit topic is ronduit waardeloos te noemen.
GoT is een technisch discussieforum op hoog niveau, niet 'dump-hier-je-helpdeskvraag'.
Ik stel voor dat je eerst eens zelf op onderzoek uitgaat, ik kan niets terugvinden wat je zelf geprobeerd hebt,
zelf gezocht hebt/resultaten etc. etc.
We verwachten hier een flink stuk eigen inzet om een probleem op te lossen.
Verder: topickicks (reply na reply plaatsen binnen 24 uur) is niet gewenst.
Ik stel voor dat je onder andere de Algemene FAQ / beleid eens op je gemak gaat doorlezen.
GoT is een technisch discussieforum op hoog niveau, niet 'dump-hier-je-helpdeskvraag'.
Ik stel voor dat je eerst eens zelf op onderzoek uitgaat, ik kan niets terugvinden wat je zelf geprobeerd hebt,
zelf gezocht hebt/resultaten etc. etc.
We verwachten hier een flink stuk eigen inzet om een probleem op te lossen.
Verder: topickicks (reply na reply plaatsen binnen 24 uur) is niet gewenst.
Ik stel voor dat je onder andere de Algemene FAQ / beleid eens op je gemak gaat doorlezen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()