Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook Express Accounts

Pagina: 1
Acties:

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:32
Beste Tweakers,

Ik heb een eigenaardig probleem en wellicht weet iemand van jullie raad of zelfs de oplossing :*)

Ik heb een eigen domeinnaam met bijbehorende emailadressen. Nu heb ik 5 verschillende accounts in OE staan. Deze zijn allemaal ingesteld als IMAP.
Dit werkt tot zover allemaal prima.

Nu heb ik vandaag een nieuw emailaccount aangemaakt en wilde deze dus ook toevoegen in OE. Gewoon via de gebruikelijke weg van >> opties >> accounts >> toevoegen >> email. Ik vul dan alle gegevens in, waarbij eigenlijk de naam voor het @ eigenlijk veranderd. Zelf op volltooien klikken gaat goed.

Maar dan..............

Dan word er gevraagd of ik de bijbehorende mappen wil ophalen. Dat is dus "JA". Alleen opent er zich dan een scherm "Imappen weergeven / verbergen".
Hier staat dan het nieuw aangemaakte account niet meer bij. Als ik dan nog een keer het account opnieuw aanmaak, dan verdwijnen er andere accounts en word het een rotzooi.

Op een of andere manier gaat er iets mis of is mijn OE gewoon beschadigd. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht niet baten. Als ik mijn OE herstel middels een backup dan werkt het weer prima, alleen het aanmaken van een nieuw account blijft een probleem.

Verder heb ik het met Thinderbird getest en daar ondervind ik geen enkel probleem.

Nou..........wie weet het 8)7

Verwijderd

heb je het over dit venster? Afbeeldingslocatie: http://www.os-cubed.com/Portals/0/wizardpix/OutlookExpress-IMAP/11.gif

misschien staat je nieuwe account gewoon verborgen onderaan de lijst en moet je het venster wat groter maken?

• Askjeeves
juist in dat venster is het niet zichtbaar en is ook niet zichtbaar te maken. Krijg hier ook de melding dat er geen contact met de server gamaakt kan worden.
Zodra ik dit venster sluit, dan is het aangemaakt account ook nergens meer te bekennen. in het ernstigste geval worden er ook nog andere accounts verwijderd.

Heel vreemd allemaal...........zal er nog een een virusscannertje over heen gooien

• Askjeeves
Heb van alles geprobeerd, maar helaas.........

Heb gewoon een frash install gedaan en ga nu met thunderbird aan de slag. Is weer ff wennen, maar ook leuk om wer met iets nieuws aan de slag te gaan.

Dank allen voor het meedenken. _/-\o_