• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-03 22:34
Hier staat een AG Neovo F-17 die ik graag icm mijn Dell Inspiron 1720 als dualscreen zou willen gebruiken. Na wat problemen met de driver (geen vista driver, xp driver werkte wel) werkte hij vanmiddag prima. Daarvoor heeft hij wel een hele tijd in een stoffige omgeving gestaan.

Maargoed ik startte net dus mijn laptop op met het scherm al aangesloten en ik krijg heel even (ongeveer een halve seconde) beeld en daarna blijft het zwart. Dit herhaalt zich elke keer als ik het scherm uitzet en weer aanzet of de aansluiting er even uithaal en er weer in doe, verder blijft het lampje wel gewoon groen. Als ik dan de aansluiting eruit haal komt er nog heel even een no signal melding en wordt het lampje oranje.

Als ik hem opstart zonder dat hij is aangesloten komt er ook heel even een no signal melding maar daarna gaat hij ook op zwart.

• sandr
geen reactie? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door sandr op 09-08-2009 13:36 ]

Verwijderd

Wil je nu zeggen dat je 2 schermen aansluit op je laptop ?
En start hij nog op zonder extra schermen ?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:49
Heb je het wel goed ingesteld (bureaublad uitbreiden)?

• sandr
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:36:
Wil je nu zeggen dat je 2 schermen aansluit op je laptop ?
En start hij nog op zonder extra schermen ?
ja, ik heb hem aangesloten nadat hij was opgestart
Awsom schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 15:42:
Heb je het wel goed ingesteld (bureaublad uitbreiden)?
Ja, het lampje van het scherm wordt ook groen wat volgens mij betekend dat hij signaal binnenkrijgt.

• florejaen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-05 10:28
Misschien krijgt hij een verkeerd signaal binnen? (resolutie/frequentie)

Heb je trouwens al eens met je muis geprobeerd naar links, rechts of boven verder te gaan? het kan zijn dat je monitor gewoon een zwart beeld krijgt, waardoor het lijkt dat hij niet werkt.

Verwijderd

Niet de mogelijkheid om het beeldscherm even ergens anders aan te hangen? Kan je dat uitsluiten..

Verwijderd

9 kansen op 10 dat je backlight het begeven heeft. De symptomen die je beschrijft zijn er typisch voor.

Verwijderd

Laptop geeft wel signaal? bijvoorbeeld even Fn - F4 of iets dergelijks proberen.

• sandr
florejaen schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:56:
Misschien krijgt hij een verkeerd signaal binnen? (resolutie/frequentie)

Heb je trouwens al eens met je muis geprobeerd naar links, rechts of boven verder te gaan? het kan zijn dat je monitor gewoon een zwart beeld krijgt, waardoor het lijkt dat hij niet werkt.
Bij het veranderen van de resolutie krijg ik ook heel even beeld, maar daarna wordt het zwart. En met de muis naar het scherm toegaan geeft geen verandering.
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:10:
Niet de mogelijkheid om het beeldscherm even ergens anders aan te hangen? Kan je dat uitsluiten..
Op een pc gedroeg hij zich precies hetzelfde als op mijn laptop
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:13:
9 kansen op 10 dat je backlight het begeven heeft. De symptomen die je beschrijft zijn er typisch voor.
Zou kunnen, zal er is wat over opzoeken.
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:49:
Laptop geeft wel signaal? bijvoorbeeld even Fn - F4 of iets dergelijks proberen.
Laptop geeft wel signaal, zelfs printscreen laat het 2e scherm zien (en dan is hij niet zwart.
Pagina: 1