Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:07
hallo,

Bij m'n telefoon kreeg ik een Nokia BH-604. Deze is geschikt voor het afspelen van liedjes op m'n telefoon zdat ik deze draadloos kan luisteren.
Nu wil ik echter deze ook op de computer gebruiken alleen vraag ik me af of dit wel mogenlijk is?

Ik heb al een bluetoothstick geprobeerd maar die werkt niet, deze stick is wel bluetooth 1.0 ipv het nieuwere 2.0. De headset is ook 2.0.

Als ik een bluetoothstick heb die 2.0 is zal het dan wel gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk wel, aangezien bluetooth 2.0 A2DP ondersteunt wat je nodig hebt voor stereo audio over bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Jep, deed ik ook altijd, alleen had ik wel last van enige vertraging waardoor films kijken ermee niet echt te doen is. Ik denk echter dat dit aan mijn laptop lag, want als ik via mijn telefoon en headset films kijk heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

http://aps2.toshiba-tro.de/bluetooth/?page=download
Probeer de toshiba bluetooth stack. Hiermee heb ik in elk geval geen problemen met een A2DP headset. Ook van vertraging ofzo geen sprake (zelfs gamen prima te doen).

edit:
Please note that this TOSHIBA Bluetooth stack is for TOSHIBA
notebooks only!
It will expire on all other Bluetooth hardware after 30 days!
Hmm dat is weer jammer. De Toshiba stack is verreweg de beste en bij de versie die ik heb (6.0) is er geen probleem om het op andere hardware te gebruiken.

[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 06-08-2009 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:07
Ik ga denk ik dan een goedkoop 2ehands bluetooth 2.0 dingetje proberen en dan zie ik het wel.
Ook zonde om met een headset van 5 euro muziek te luisteren terwijl er een veel betere ligt te verstoffen.
Ik laat nog ff in dit topic weten hoe het werkt!