ShopSurvey

Pagina: 1
Acties:

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:19
http://www2.tweakers.net/shopsurvey/1302

Het betreft hier de survey van EuroPC uit Bunschoten.
EuroPC is een 'winkel' die zeer goedkoop spullen aanbied.
Helaas is het zo dat deze winkel ongelooflijk dubieus is, en men ook wel in Bunschoten spreekt van 'een oplichter'.

Ik wil niet op zaken vooruit lopen, maar het lijkt me niet meer dan redelijk om dergelijke winkels niet in de survey op te nemen (kijk naar het hele verhaal rond Klein Informatica).

Indien gewenst kan ik wel meer info geven, maar mijn eerste voorstel is om deze winkel (hetzij tijdelijk) uit de survey te verwijderen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het idee is juist dat als ze daadwerkelijk slecht zijn dit uit de shop survey moet blijken. Alleen zijn er nu nauwelijks beoordelingen (en die crap van ene marcus999 heb ik eruit gehaald want dat leek nergens op - pure reclame).

• Snuffel
Helas zullen de kopers of aspirant kopers weinig merken van de vermeende wanprestaties van dit bedrijf.

Echter voel je je als koper niet echt lekker als je thuis met spullen zit die 'gejat' zijn, of gekocht zonder te betalen....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Snuffel
En?

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:50
Onder andere n.a.v. dit soort berichtjes heb ik mijn bestelling bij Europc maar gecancelled, en ik moet zeggen dat ze op zich wel snel en correct reageerden op mijn annuleringsmeeltje, dat viel me dan weer mee. Maar goed, toch wel handig zo'n shop survey, thanx.