You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Het idee is juist dat als ze daadwerkelijk slecht zijn dit uit de shop survey moet blijken. Alleen zijn er nu nauwelijks beoordelingen (en die crap van ene marcus999 heb ik eruit gehaald want dat leek nergens op - pure reclame).
Helas zullen de kopers of aspirant kopers weinig merken van de vermeende wanprestaties van dit bedrijf.
Echter voel je je als koper niet echt lekker als je thuis met spullen zit die 'gejat' zijn, of gekocht zonder te betalen....
Echter voel je je als koper niet echt lekker als je thuis met spullen zit die 'gejat' zijn, of gekocht zonder te betalen....
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
En?
Onder andere n.a.v. dit soort berichtjes heb ik mijn bestelling bij Europc maar gecancelled, en ik moet zeggen dat ze op zich wel snel en correct reageerden op mijn annuleringsmeeltje, dat viel me dan weer mee. Maar goed, toch wel handig zo'n shop survey, thanx.