Ah, de 'intake' zitten tussen de harddisk en het moederbord-gedeelte. Ik kon dat ding al niet vinden
Je zou eventueel kunnen kijken of je die fan wat lager kunt hangen. Op dezelfde plek, maar dan 'onder' die videokaart? En dan met tie-wraps vastmaken

Of erboven eventueel, al hoewel je daar weinig plek hebt waar de lucht dan ook daadwerkelijk vandaan gezogen kan worden.
Face it, je hebt gewoon een @#$kast als het gaat om fans

Je hebt wat gaten vooraan, maar nergens plek om lucht vandaan te zuigen.
Maargoed, korte samenvatting: Je hebt dus geen ruimte voor extra fans en geen behoefte om de kast te modden. En nu geen goede CPUkoeler. Qua fans/outtake lijkt mij het verder niet onaardig. Een 12CM outtake is an sich voldoende, maar kan beter. Misschien kun je die fan wat sneller laten draaien? Er zit waarschijnlijk een Antec Tricool in, gewoon even wat harder (of langzamer, als je toch aan het testen bent) instellen. Dan blijft er verder alleen nog over kijken waar de hoge temperatuur van de CPU vandaan komt. Als je nog koelpasta hebt liggen, keertje herbevestigen kan weinig kwaad
@hieronder: Zoiets heb ik zelf ook, werkt inderdaad heerlijk. 2 fans is inderdaad meeeeeer dan voldoende
Alleen heb ik een wat goedkopere kast (4480 met Corsair VX450W), en net wat andere onderdelen. E8400 op 3.6 met een Scythe Infinity (en fan op 800rpm), 9800GT passief. Maar qua geluid zo briljant, dat ik een bijna exact dezelfde bak ernaast heb staan (alleen de E2180 op 2.6 is noemenswaardig anders)
[
Voor 16% gewijzigd door
blackangel op 07-08-2009 00:17
]