Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW} Prijzen van producten in de winkelmand niet optellen

Pagina: 1
Acties:

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 02:16
Dit is eigenlijk een verkapte feature request maar het viel me op dat je van de producten in je winkelmandje bij aantal niet nul kan opgeven. Als je dat toch doet en dan ververst wordt het aantal weer herstelt naar één. het zou mooi zijn dat als je bij aantal nul kiest dat, dat product dan wordt doorstreept en dat hij de prijs niet mee neemt in het totaal. Zodra je het aantal verandert in 1 verdwijnt de streep en word het product en bijhorende prijs wel meegenomen. Zo kan je makkelijk kijken wat de prijs van hardware is zonder een aantal componenten. Nu moet je dan de de componenten verwijderen om de prijs zonder hen te zien, om ze dan later weer toe te voegen.

Zie hieronder een visuele representatie

Winkelmandje oude stijl
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/4021/winkelmandjeold.png

Winkelmandje nieuwe stijl
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/387/winkelmandjenew.png

Ik denk persoonlijk dat dit een erg handige functie is. Wat denken jullie ?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik denk dat je daarvoor in elk geval bij de devvers moet zijn en niet hier in het PW subforum :)

Tikkie naar Lieve Devvers dus.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Deze is al in devtrack ergens gemeld. Er zijn allerlei plannen met het winkelmandje en vziw is iets wat deze feature voor je oppakt daar ook in opgenomen. Een ETA heb ik overigens niet voor je.

Verwijderd

Mss een idee om dan een soort van watchlist mee te nemen. Een lijstje los van je mandje waarin je items kunt zetten die je interessant vindt en waarvan je de prijs dus in de gaten kunt houden zonder dat het overschreven wordt als je een winkelmandje samenstelt. Of meerdere mandjes .. dan hou je er een voor die functionaliteit :)

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:29:
Mss een idee om dan een soort van watchlist mee te nemen. Een lijstje los van je mandje waarin je items kunt zetten die je interessant vindt en waarvan je de prijs dus in de gaten kunt houden zonder dat het overschreven wordt als je een winkelmandje samenstelt. Of meerdere mandjes .. dan hou je er een voor die functionaliteit :)
Zoiets bestaat al min of meer in de vorm van de Pricewatch Monitor natuurlijk :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Zonder mail ook?

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je kan de notificaties toch gewoon uit laten?

Verwijderd

Mja heb het nog nooit geprobeerd. Ik dacht dat dat alleen voor mail was. En dat je een prijs moet instellen. Ik wil geen prijs instellen omdat ik gewoon de prijzen onderling van een aantal producten in de gaten wil houden tot ik denk van: nu is het interessant.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je moet inderdaad wel een prijs instellen, maargoed, dat is natuurlijk een kleine moeite en het maakt ook weinig uit wat je daar invult opzich (zo lang het maar lager is dan de huidige prijs).
Zie: http://tweakers.net/my.tnet/pricenotification
Je kan jezelf per e-mail laten waarschuwen, of per DM, of een overzichtje op de FP tonen, of geen van allen en dan kan je het lijstje gewoon op die pagina bekijken zonder dat je er verder mee lastig gevallen wordt :)

• sunturion
Hartelijk bedankt. Dan weet ik in ieder geval dat ik die functie kan verwachten.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:36:
Mja heb het nog nooit geprobeerd. Ik dacht dat dat alleen voor mail was. En dat je een prijs moet instellen. Ik wil geen prijs instellen omdat ik gewoon de prijzen onderling van een aantal producten in de gaten wil houden tot ik denk van: nu is het interessant.
Daar heb ik een tijdje geleden ook een feature-request voor gedaan :)

• sunturion
Orion84 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:41:
Je moet inderdaad wel een prijs instellen, maargoed, dat is natuurlijk een kleine moeite en het maakt ook weinig uit wat je daar invult opzich (zo lang het maar lager is dan de huidige prijs).
Je kan jezelf per e-mail laten waarschuwen, of per DM, of een overzichtje op de FP tonen, of geen van allen en dan kan je het lijstje gewoon op die pagina bekijken zonder dat je er verder mee lastig gevallen wordt :)
Waar staat dat overzicht dan? Heb toevallig deze week voor het eerst gebruik gemaakt van de Pricewatch-notificatie en ik bedacht me dat het handig zou zijn om naast de notificatie, ook een overzicht te hebben van de producten in de notificatie lijst met daarnaast de huidige prijs. Je zou er dan voor kunnen kiezen om deze permanent op de frontpage te laten weergeven, bijvoorbeeld in de trackerlijst.

• sunturion
Die weet ik wel te vinden maar aangezien Orion84 zegt dat:
Orion84 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:41:
ging ik er van uit dat de producten in de price-notification ook op de frontpage te vinden zijn. Dit is dus niet het geval ?

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je kan op die pagina vinkjes in de FP kolom zetten, dan komt er een overzicht op de FP te staan. Of het moet zijn dat dat een 'abo'/karmastore feature is.

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 07-08-2009 15:20 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Orion84 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:19:
Je kan op die pagina vinkjes in de FP kolom zetten, dan komt er een overzicht op de FP te staan. Of het moet zijn dat dat een 'abo'/karmastore feature is.
Tenzij je die natuurlijk uit hebt gezet in je custom frontpage instellingen :)

• sunturion
Ik heb FP aangevinked, dus dan is het misschien zo dat hij pas een notification op de Frontpage plaatst als het product onder het aangegeven bedrag is gekomen, of het is zoals Orion84 aangeeft een abo/karmastore functie.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

sunturion schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:14:
Ik heb FP aangevinked, dus dan is het misschien zo dat hij pas een notification op de Frontpage plaatst als het product onder het aangegeven bedrag is gekomen, of het is zoals Orion84 aangeeft een abo/karmastore functie.
Zodra je een product hebt aangevinkt bij FP dan zal deze ook op de FP weergegeven worden, ongeacht of het door jou aangegeven bedrag is bereikt. Abo-features bestaan in principe niet meer, het enige wat ik kan bedenken is dat je de Custom Frontpage karmastore feature nodig hebt hiervoor. Maar dat weet ik niet meer 100% zeker, want ik dacht dat ik het zo had gemaakt dat je dat blokje altijd zag en dat je hem met de Custom FP feature kon verplaatsen/uitschakelen, maar again het is al lang geleden dat ik dat gemaakt heb dat ik het niet zeker meer weet.
Pagina: 1