Product niet gevonden na toepassen filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik was opzoek naar de Nokia E52 en probeerde deze met de standby-filter terug te vinden. Hierdoor verdwijnt hij echter uit de lijst.
  • Ga naar de pricewatch
  • Toestelnaam = E52 (twee resultaten gevonden)
  • Bij extra filters, zet de standbytijd op eender wat. Beide modellen verdwijnen uit het overzicht
Doe ik nu iets stom, of werkt het gewoon niet?

EDIT - Het is niet specifiek die filter, er zijn er nog een aantal die geen resultaten geven. Als je ze terug uitschakelt, komen de producten echter niet terug.

[ Voor 16% gewijzigd door Alfredo op 06-08-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij die toestellen is geen foto-resolutie opgegeven, en blijkbaar wordt er altijd minimaal naar 0.3Mpix gezocht, zodra je ook maar een willekeurig filter instelt. Dat laatste is een bug wat ik gelijk maar even op de interne todo zet, dat die toestellen geen camera-resolutie hebben gekregen moeten de product-beheerders naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Wat ACM zegt klopt, de telefoons waren niet tot in de puntjes verzorgd als het op specificaties aankomt. Ik heb de cameraspecificaties voor je ingevuld, mocht je een handje willen helpen met de rest kun je op de productpagina op 'productinfo verbeteren' klikken om ons te matsen :).

Dit zal overigens ongetwijfeld ook voor andere toestellen gelden; we voeren op dit moment 463 toestellen die stuk voor stuk met de hand zijn ingevoerd. We zijn bij het perfectioneren van onze database dan ook erg blij met elk stel extra ogen dat wil helpen, mocht je ooit nog missende zaken tegenkomen trek dan gerust aan de bel.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Aha, dus toch een combinatie van een bug en missende specs.

@Jimp - Ik ben even bezig geweest met de specs van de E52 compleet te maken, maar stoot op enkele "problemen".
  1. Moet ik voor elke kleur de specs apart gaan invullen? Of kunnen jullie die gemakkelijk kopiëren?
  2. Intern geheugen staat op 256MB, wordt hier ROM of echt lokale opslag mee bedoeld? Indien het tweede, moet het 60MB zijn (ik heb het niet aangepast).
  3. Wat is voor jullie het verschil tussen umts en wcdma?
  4. In hoeverre verschillen de agenda en taken? De E52 heeft het eerste, maar je kan in je agenda natuurlijk prima zetten dat je "om dat uur x moet doen".
  5. Wat wordt er bedoeld met "roaming" bij een gsm zelf? Wordt die functionaliteit niet voorzien door je provider?
  6. Kleurendieptes staan vermeld in miljoenen, toch? Waarom gaat dat tot 96?
  7. Bij resolutie, misschien vermelden dat het hier over de camera gaat?
  8. Zoom, is dat gereserveerd voor digitale- of optische zoom? Digitale is eigenlijk belachelijk om te vermelden, dat biedt compleet geen meerwaarde aan je toestel en is misleidend.
  9. Flitsertype lijkt mij compleet irrelevant voor deze toestellen. Tenzij de opties veranderd kunnen worden in LED/Xenon/... ?
  10. Mpeg 4 staat een beetje vreemd bij Audio, wordt hier .mp4 mee bedoeld?
  11. Zeer algemeen punt over audio en video, er worden standaarden (mpeg-4), codecs (divx) en containers (.mkv) los door elkaar gebruikt. Ook is het niet onmiddellijk duidelijk wat er nu bedoelt wordt met mpeg-4 en h.264 (mpeg-4 Part 10). Misschien kan hier wat consistentie in komen?
  12. Bij GPS is A-GPS geen chipset maar een techniek. Alleen zou ik de indeling voor GPS eenvoudiger maken, want wie weet nu welke chipset in zijn toestel gebruikt wordt? Dan lijkt mij de informatie dat er GPS aanwezig is, veel belangrijker. Misschien nog met de optie van een digitaal kompas?
  13. Bij meegeleverde accessoires, kan daar een geheugenkaart toegevoegd worden?
Uiteindelijk toch nog een lange post geworden, hopelijk kan je er eens naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
Iemand van het PW team die op mijn vragen kan antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De categorie mobiele telefoons staat op de lijst om op korte termijn eens grondig onder handen te worden genomen.

Op dit moment ga ik daarom niet punt voor punt op je (overigens erg complete) lijst in. Wel neem ik alle punten mee in de aanpassing van de categorie. Je bijdrage wordt dus zeer zeker gebruikt, maar dit kan dus even duren.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1