PHP-Gallery gezocht voor rond de 25k foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzero14
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10-2022
Beste,

ik ben op zoek naar een Gallery script dat een grote hoeveelheid aan foto's aankan.
Het zijn er rond de 25000. op dit moment gebruiken we deze gratis oplossing -> http://gallery.menalto.com , maar deze genereerd zoveel cache files en zware queries enz enz. dat onze server het gewoonweg heeft begeven deze ochtend.

Het nieuwe programma mag gerust betalend zijn en hoeft geen extreme mogelijkheden te hebben.

Wat ik graag zou hebben is :
- vlot draaien met veel foto's en gemiddeld aantal bezoekers (pak 450unieke/dag)
- mappen & submappen structuur
- thumbs/resizes
- (redelijk grafische) slideshow

Alvast bedankt,
Pj

Ps: ik hoop dat ik dit op het juiste forum heb gepost, anders hierbij alvast mijn excuses
Ps2 : voor alle duidelijkheid, ik vraag niet om iets te maken voor mij, ik vraag of jullie ervaring hebben met bestaande scripts, en of jullie er één kunnen aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.hotscripts.com...programs/image-galleries/
Zitten er hier flink wat tussen. Zelf jaren coppermine gebruikt, werkte erg fijn.

Maar ik hoop toch dat je 450.000 bedoeld? 450 bezoekers per dag is natuurlijk peanuts.

Als je verder niet met tags of comments werkt (of user uploads) zou je zelfs een non-sql versie kunnen nemen die simpel directories uitleest en ze neerplopt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zit inderdaad in het verkeerde forum. Hier in PRG draait het om het zelf programmeren. Dat staat overigens gewoon uitgelegd in PRG Beleid. Dus als je dat eens zou willen doorkijken dan graag ;)

Wat je nu post is gewoon een scriptrequest ondanks je ps en ps2. Dit topic gaat dan ook dicht.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.