Ik heb een MDA V en die bevalt op zich prima. Nu gebeurt het af en toe dat de opslagkaart niet wordt gevonden. Hierdoor starten sommige programma's die ik daar op heb staan niet op. Is dit bij iemand bekend? Is er een oplossing voor?
gre, welkom op GoT 
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Op GoT verwachten dat je éérst zelf probeert om een probleem op te lossen, voordat je bij ons aanklopt.
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Op GoT verwachten dat je éérst zelf probeert om een probleem op te lossen, voordat je bij ons aanklopt.
Ik heb de opslagkaart geformateerd en alles opnieuw er op gezet. Dat helpt dan wel. Maar vervolgens vindt hij de kaart weer niet. Gebeurd soms bij het installeren van een programma, maar soms ook spontaan. Heb ook een aantal maal de kaart er uit gehaald en teruggezet. Vervolgens een softreset, de ene keer helpt dit, maar vaker niet. Het is erg lastig als de programma's die op de kaart staan het niet doen. Oplossing??
Heb je de mogelijkheid om een ander geheugenkaartje te proberen? Het klinkt alsof je huidige kaartje niet helemaal goed werkt..Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:35:
Ik heb de opslagkaart geformateerd en alles opnieuw er op gezet. Dat helpt dan wel. Maar vervolgens vindt hij de kaart weer niet. Gebeurd soms bij het installeren van een programma, maar soms ook spontaan. Heb ook een aantal maal de kaart er uit gehaald en teruggezet. Vervolgens een softreset, de ene keer helpt dit, maar vaker niet. Het is erg lastig als de programma's die op de kaart staan het niet doen. Oplossing??
Verwijderd
Dit heb ik dus ook bij mijn Vario V.
Krijg het idee dat het vooral voorkomt nadat ik het toestel via USB aangesloten heb. Zal het eens in de gaten houden.
Enige oplossing lijkt nu de SD er opnieuw in te stoppen.
Krijg het idee dat het vooral voorkomt nadat ik het toestel via USB aangesloten heb. Zal het eens in de gaten houden.
Enige oplossing lijkt nu de SD er opnieuw in te stoppen.
Gebruik je usb-connection mode Activesync of Mass Storage ? Bij mass storage krijgt de computer namelijk exclusieve toegang
Zou het zo kunnen zijn dat de contactpunten van het kaartje of de contactpunten op de telefoon niet schoon zijn?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Ik heb een ander SD-kaartje gekocht in geïnstalleerd. Tot op heden werkt alles goed. Hopelijk blijft het zo en was dus het meegeleverde kaartje niet 100%. Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1