Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office 2003 verminkt document

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in Word2003 na het samenvoegen (input applicatie met een sjabloon) in DOc4all (centric) komt het met enige regelmaat voor dat sommige documenten verminkt raken alvorens deze geprint worden.

zie afbeelding: http://img39.imageshack.us/img39/7690/corrupt2.png

na het printen komt het uiteraard ook verminkt op papier.

Het afdrukken op achtergrond en normal.dot reeds uitgeschakeld, het betreft office 2003 sp3. De sjablonen waar het om gaat zijn al opnieuw aangemaakt maar heel af en toe komt probleem voor. TIjdelijke oplossing is dan Word sluiten en Doc4all daarna weer opnieuw starten dan loopt het weer goed door.

heeft iemand een idee

Verwijderd

Kan je dit niet bij de Centric helpdesk kwijt ?

Verwijderd

Topicstarter
tja daar wisten ze het ook niet. lijkt in office te zitten maar anders maar een office herinstallatie.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit past beter in OFF; alhoewel ik me afvraag of je dit opgelost krijgt. Daarnaast lijkt het me heel sterk dat dit in Office zit, maargoed :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

misschien ook eens even de virusscanner uitschakelen om mogelijke ongewenste interacties hiermee uit te sluiten.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:42

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Gooi eens een balletje op bij collega's die ook bij een Centric gebruikersgroep zitten....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Pagina: 1