Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb het idee om een computer in te richten met twee gebruikersaccounts. Een administrator account (standaard) voor mezelf en een anders account die hufterproof is ;)

Dit zou ik graag willen instellen via het lokale gebruikersbeleid alleen is mijn probleem nu als ik die instellingen maak tellen ze automatisch ook voor de Administrator account.

Is hier een oplossing voor of waar moet ik anders de rechten aanpassen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAD84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11
Misschien even kijken naar Windows Steady State.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
En wat heeft de search je allemaal al opgeleverd?

Wat versta jij overigens onder hufterproof? Een gewone gebruiker is volgens mij ook redelijk 'hufterproof'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is een computer die waar camera software op staat en er moeten 8 camerabeelden geshowd worden. Echter is er 1 account die opnames moet maken van het kantoor. Hier mag het personeel alleen niet aankomen. Het personeel mag verder ook niets doen met het account waar ze de beelden kunnen zien. Alleen beelden bekijken en oude beelden terugkijken. de rest moet volledig dicht gegooid worden. Geen uitvoeren in menu start etc. Als ik dit instel is het probleem dat dat ook verdwijnt bij het administrator account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ontzettend bedankt! Dat was precies wat ik zocht!! Er mag een slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
offtopic:
Slotje hoeft niet, dat doen we alleen als een topic niet aan de regels voldoet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1