Er wordt gebruik gemaakt van een CRM pakket, welke bij een afdruk automatisch een pdf wegschrijft naar een netwerkschijf. CRM pakket geeft een foutmelding omdat de verbinding naar die netwerkschijf er zogenaamd uitligt.
Als je de netwerkschijf handmatig opent, en dan probeert af te drukken, wordt de pdf netjes weggeschreven en is de verbinding tijdelijk hersteld.
Na een paar minuten moet het zelfde ritueel herhalen omdat de verbinding er weer uitligt.
In de logboeken wordt nergens een foutmelding vermeld hierover.
Ook heb ik geprobeerd om met een registrykey de autodisconnect op oneindig te zetten (normaal gebeurt dat ieder kwartier). Dit staat hier beschreven: Verbinding tussen toegewezen station en netwerkshare verbroken
Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
Workstation: XP SP3
Servers: Windows Server 2003 SBS
Edit: momenteel test ik de opdrachtregel: net config server /autodisconnect:-1
Als je de netwerkschijf handmatig opent, en dan probeert af te drukken, wordt de pdf netjes weggeschreven en is de verbinding tijdelijk hersteld.
Na een paar minuten moet het zelfde ritueel herhalen omdat de verbinding er weer uitligt.
In de logboeken wordt nergens een foutmelding vermeld hierover.
Ook heb ik geprobeerd om met een registrykey de autodisconnect op oneindig te zetten (normaal gebeurt dat ieder kwartier). Dit staat hier beschreven: Verbinding tussen toegewezen station en netwerkshare verbroken
Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
Workstation: XP SP3
Servers: Windows Server 2003 SBS
Edit: momenteel test ik de opdrachtregel: net config server /autodisconnect:-1
[ Voor 7% gewijzigd door kvdd op 06-08-2009 14:00 ]