Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] Elke toets maakt geluidje (instelling?)

Pagina: 1
Acties:

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 16:08
Ik heb hier een Toshiba 17" notebook. Deze heeft echter wat vreemds. Zodra je in windows bent (na het inlogscherm) en je drukt een toets in, dan komt er een soort krakend lage piep geluidje uit de speakers van een seconde. Dit gebeurt bij elke toets, maar niet opnieuw als je dezelfde toets daarna nogmaals indruk.

Het lijkt bijna iets wat hoort en ingesteld is in vista, omdat het alleen na inloggen gebeurt en alleen bij intoetsen van een andere toets dan de vorige. Iets voor blinden ofzo, ik kan echter nergens iets vinden wat deze instelling verklaart.

Internet helpt ook niet veel...

Iemand een tip of dat hij dat weet? bedankt :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ga eens neuzen in Control Panel\Ease of Access\Ease of Access Center... Wellicht dat er daar een setting zit :)

[ Voor 23% gewijzigd door BtM909 op 06-08-2009 13:49 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Badie
BtM909 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:48:
Ga eens neuzen in Control Panel\Ease of Access\Ease of Access Center... Wellicht dat er daar een setting zit :)
Ja, ik heb al gekeken, maar geen van deze opties, (behalve iets wat dacht ik plaktoetsen was. Dat als je een toets 2 keer vlak achter elkaar indrukt dat hij hem noteert als 1 toets) staan ingeschakeld. dus dat kan het niet zijn...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het lijkt bijna iets wat hoort en ingesteld is in vista
Simpel genoeg te concluderen door er $random bootable OS$ tegenaan te gooien toch? :)
Want stiekem klinkt een brak geluid best wel als een hardware-achtig iets :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Badie
alt-92 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:27:
[...]

Simpel genoeg te concluderen door er $random bootable OS$ tegenaan te gooien toch? :)
Want stiekem klinkt een brak geluid best wel als een hardware-achtig iets :)
nou ja, het klinkt een beetje als een laag piepje, maar dan iets verkeerd uitgestuurd naar de speakers ofzo, vreemd te omschrijven ;)

Heb hier geen ander OS liggen, maar dat is wel een goede tip opzich..

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-11 16:58

geerttttt

Manisch positief

Niemand die hierin iets herkent dus?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het kan een heeeeele slechte geluidschip (oude Realtek AarsC97 ofzo) zijn. Ik heb het op een oude pc weleens gehad dat je activiteit van USB over de speakers als "storing" piepjes hoort. Wie weet is dit net zoiets. Ik heb dat toen opgelost met een losse geluidskaart, maar in een laptop wordt dat natuurlijk lastig (niet onmogelijk met PC-card of ExpressCard, maar het zou niet nodig moeten zijn) :)

Ik zou zeggen, pak een moderne bootable linux-distro die jouw geluid-spul ondersteunt en kijk wat daarin gebeurt. Als het daar ook gebeurt, is het een hardware-probleem. Als dan een BIOS-update niet helpt, zou ik maar es met techsupport gaan bellen...

[ Voor 8% gewijzigd door _Thanatos_ op 06-08-2009 22:54 ]

日本!🎌

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Badie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

nou ja, het klinkt een beetje als een laag piepje, maar dan iets verkeerd uitgestuurd naar de speakers ofzo, vreemd te omschrijven ;)

Heb hier geen ander OS liggen, maar dat is wel een goede tip opzich..
Dus 't is geen piepje wat "hoort"? (dat zei je eerst namelijk wel). Kan je het op een of anderre manier opnemen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Badie
de laptop is ter reparatie opgestuurd, dus ik zal wel te horen krijgen wat het probleem mocht zijn...
de laptop is 3 maand oud, helaas een maand kwijt nu.

• Badie
laptop terug van reparatie, eprom is vervangen, piep weg :9
Pagina: 1