Toon posts:

Intel D946GZIS

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal
ik ben nieuwe op tweakers. en ik heb volgende vraag
ik kon het niet in het database vinden dus hier komt die.

Ik heb een intel D946GZIS moederbord
met 2 Gig geheugen
Ati 9600 XT 256
550 watt voeding
3.06 proc

als ik mijn pc wil opstarten gaat er een lampje knipperen en doet mijn pc helemaal niks
ik heb voeding al vervangen maar dat hielp ook niks, kent of weet iemand wat dit probleem is ??

alvast bedankt !!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-05 12:41
Zoek in de handleiding op wat het betekend er een lampje gaat knipperen (Welke van de 10 overigens?)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Verwijderd

Topicstarter
Keiichi schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:50:
Zoek in de handleiding op wat het betekend er een lampje gaat knipperen (Welke van de 10 overigens?)
aan de voorkant van mijn kast
ik heb in handleiding gekeken. maar kan er niks van vinden in het boekje :'(

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:16
Welk lampje gaat er branden, want dat is mij niet helemaal duidelijk.
Neem anders de Hangen en Opstarten troubleshooter door, daar staan een hoop goede tips in.

Verwijderd

Topicstarter
PowerUp schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:52:
Welk lampje gaat er branden, want dat is mij niet helemaal duidelijk.
Neem anders de Hangen en Opstarten troubleshooter door, daar staan een hoop goede tips in.
De power led lampjes blijven knipperen !!
en weet zeker dat voeding goed is.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Als het boekje je niet verder helpt dan is het belangrijk om zelf aan de slag te gaan met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter om het probleem te achterhalen.
Het niet starten van een systeem kan namelijk overal doorkomen, belangrijk is dus uit te sluiten welk van de onderdelen het probleem vormt.
Omdat we verwachten dat je eerst zelf aan de slag gaat voordat je een topic opent gaat dit topic op slot. Mocht je na het doorlopen van de troubleshooter nog steeds tegen problemen aanlopen dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen, maar gaaf daarin aan wat je precies hebt gedaan en waar je precies tegenaanloopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.