Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
omdat mijn vorig topic op slot ging, probeer ik nu opnieuw mijn vraag te stellen, maar dan met de gevraagde/vereiste informatie erbij.

Mijn probleem:
Ik wil mijn e-mail en agenda kunnen syncen tussen G-mail en mijn GSM (merk:nokia type:E63)
Dit KAN via WI-FI, maar dat kost enorm wat batterijvermogen.
Mail wordt altijd opgehaald via een actieve WIFI verbinding, maar dit doe ik indien mogelijk dus liever via mijn PC.

Mijn doelstelling:
Om de synchronisatie via mijn PC te laten verlopen, dit vervolgens via de actieve BT verbinding te "forwarden" naar mijn GSM/smartphone.

Wat ik zelf al gedaan heb:
mijn G-mail gegevens in mijn GSM ingesteld.
Onderzoek gedaan naar bepaalde programma's. Het programma van google, gmail (uiteraard) kan wel de e-mail versturen naar mijn GSM, maar alleen via bluetooth.
Instelling in mijn GSM ben ik nagegaan, zo ook in PCsuite maar dit zonder succes.
Mail for Exchange heb ik geinstalleerd op mijn nokia,

Mijn vraag:
Hoe kan ik mijn doelstelling bereiken met de hierboven opgegeven informatie?

EDIT:
ik heb op de website van PCSuite al gelezen dat dit standaard niet mogelijk is met de E75 (die volgens mij nagenoeg de zelfde firmware heeft.

Do the Nokia E75 and N85 support email synchronisation via Nokia PCSuite?

Email synchronisation using Nokia PC Suite is not supported with the Nokia E75, and N85 devices. These phones have a new email wizard that does not include the sync email option, which is needed by PC Sync in order to synchronise emails using Nokia PC Suite. Hence, the email synchronisation feature using Nokia PC Suite is not available, as these devices do not support this feature

MAAR, misschien zijn hier wel plugins oid voor te krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 10:21 ]